کد خبر : 1823930 | 22 اردیبهشت 1401 ساعت 02:05 | 24.1K بازدید | 2 دیدگاه

حضور دوباره فاینورد در لیگ کنفرانس؛

پاس گل جهانبخش بعد از طلسم شکنی

در شب قطعی شدن قهرمانی آژاکس، یاران جهانبخش به کنفرانس لیگ صعود کردند.

پاس گل جهانبخش بعد از طلسم شکنی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سی و سوم و ماقبل پایانی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب به مصاف تیم رده یازدهمی گو اهد ایگلز رفت.

علیرضا جهانبخش پس از اینکه در ۱۳ مسابقه رسمی اخیر فاینورد در رقابت‌های لیگ اردیویسه، جام حذفی و لیگ کنفرانس اروپا در ترکیب ابتدایی قرار نگرفته بود، امشب به جمع نفرات اصلی تیمش بازگشت و تا پایان بازی در زمین حضور داشت.

 

1712752

این توپ گیری به تنها گل فاینورد در این بازی انجامید تا نام علیرضا جهانبخش به عنوان پاسور آن ثبت شود. ستاره ایرانی فاینورد پیش از این 4 گل و 2 پاس گل در این فصل به نام خود ثبت کرده بود.

 

فاینورد این دیدار را با تک گل برایان لینسن در دقیقه 71 پیروز شد. ملی پوش ایرانی فاینورد در شبی که طلسم حضورش در ترکیب اصلی را شکست بود، تک گل تیمش را با یک توپ گیری هوشمندانه  برای لینس ساخته و پرداخته کرد.
او در این صحنه توپ بازیکن حریف را در میانه های زمین زد که همین ضربه بدون برخورد به کسی در محوطه جریمه به لینس رسید و او در موقعیت تک به تک برای فاینورد گلزنی کرد.

این بیست و پنجمین بازی جهانبخش برای فاینورد بود که سومین پاس گل او را به همراه داشت. ستاره ایرانی فاینورد در این فصل چهار گل هم زده است. یاران علیرضا که پایین تر از آژاکس و آیندهوون، شانس صعود به لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده بودند در شب قهرمانی آژاکس، با 71 امتیاز، سومی و صعود خود به لیگ کنفرانس اروپا را قطعی کردند.

 

1712753

دیدگاه‌ها