کد خبر : 1825661 | 01 خرداد 1401 ساعت 21:05 | 5.6K بازدید | 1 دیدگاه

نوراللهی در زمین، قایدی خارج از بازی

یکی از دو ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی در ترکیب این تیم برابر بنی یاس حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که احمد نوراللهی و مهدی قایدی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در استادیوم راشد دبی به مصاف تیم رده نُهمی بنی یاس خواهد رفت.

احمد نوراللهی که بعد از اتمام مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در پنج دیدار رسمی شباب الاهلی حضور ثابت و همیشگی در ترکیب داشت، امشب هم یکی از ۱۱ بازیکن تیمش در دیدار برابر بنی‌یاس است.

1715569

هافبک ایرانی شباب الاهلی در حالی امشب در ترکیب دیدار برابر بنی‌یاس حضور دارد که برای یازدهمین هفته پیاپی از ابتدا برای تیمش بازی می‌کند و بیست و سومین بازی فصل خود در لیگ برتر امارات را تجربه خواهد کرد.

مهدی قایدی، دیگر ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی هم که مثل نوراللهی ۲۲ بار در فصل جاری لیگ برتر امارات به میدان رفته و چهار گل به ثمر رسانده، برخلاف دیدار اخیرشان، امشب در ترکیب و فهرست بازی مقابل بنی یاس قرار نگرفته است.

یاران نوراللهی و قایدی که امیدی به کسب سهمیه آسیایی ندارند، در حال حاضر با ۳۶ امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ برتر امارات قرار گرفته‌اند و برتری در دیدا امشب برابر بنی‌یاس تغییری در جایگاه آنها ایجاد نمی‌کند.

دیدگاه‌ها