کد خبر : 1829656 | 28 خرداد 1401 ساعت 19:45 | 19K بازدید | 7 دیدگاه

معادله دومجهولی رضاوند؛ تهران یا اهواز؟

آرش رضاوند در بلاتکلیفی خاصی قرار گرفته است؛ مشخص نیست او به استقلال برمی‌گردد یا در فولاد به کارش ادامه می‌دهد.

معادله دومجهولی رضاوند؛ تهران یا اهواز؟

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند در نیم فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر با قراردادی قرضی و طی توافقی که مسئولان استقلال و فولاد داشتند به جمع شاگردان جواد نکونام پیوست.
قرارداد رضاوند با فولاد به مدت نیم فصل و قرضی بود و با توجه به اینکه یکسال دیگر از قرارداد او با استقلال باقی مانده، حالا این هافبک وسط توانمند، بازیکن استقلال محسوب می‌شود.
در چنین شرایطی مشخص نیست رضاوند چه سرنوشتی در لیگ برتر پیدا خواهد کرد. این هافبک باتجربه مورد اعتماد جواد نکونام در فولاد است اما برای آنکه بتواند به کارش در تیم خوزستانی ادامه بدهد نیازمند رضایت باشگاه استقلال است.
از سوی دیگر هنوز تکلیف سرمربی استقلال مشخص نشده است. رضاوند برای آنکه وضعیتش برای لیگ بیست و دوم روشن شود، باید ابتدا منتظر انتخاب سرمربی استقلال بماند تا نظر او را درباره خودش بداند. با این حال حتی اگر مسئولان استقلال بخواهند رضایت این بازیکن را برای ادامه حضور در فولاد صادر کنند، باید طی یک توافق نامه باشد.
توافقی که شاید به معاوضه بازیکن میان دو باشگاه منجر شود یا اینکه باشگاه فولاد در ازای پرداخت مبلغی بتواند با رضاوند قرارداد جدید ببندد و این بازیکن در لیگ جدید هم زیر نظر نکونام بازی کند.

دیدگاه‌ها