کد خبر : 1856827 | 11 آذر 1401 ساعت 02:06 | 179.3K بازدید | 25 دیدگاه

خبرنگار آلمانی: گل ژاپن را از بالا ببینید(عکس)

یک خبرنگار آلمانی با انتشار دو تصویر تاکید کرد که گل دوم ژاپن مقابل اسپانیا سالم بود.

خبرنگار آلمانی: گل ژاپن را از بالا ببینید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، همه توپ از همه خط رد شده یا نشده؟ این مهم‌ترین بحث در صحنه گل دوم سامورایی‌ها مقابل اسپانیا بود که منجر به برتری و صدرنشینی آنها در گروه E و بالاتر قرار گرفتن نسبت به اسپانیا و آلمان شد، اما از لحظه به ثمر رسیدن آن گل تاکنون بحث کارشناسی زیادی درمورد تصمیم جنجالی داور و کمک‌های او مطرح است.

آلمان‌ها معتقدند داور و تیم ویدئویی او در صحنه منجر به گل دوم ژاپن دچار اشتباه شده و به خاطر عبور کامل توپ از خط عرضی زمین در صحنه پاس گل، باید آن را مردود اعلام می‌کردند و شرایط را برای بازگشت اسپانیا به برد در این مسابقه تغییر نمی‌دادند.

اما در این شرایط کریس ویلیامز، خبرنگار آلمانی که در حوزه بوندس لیگا و لیگ برتر انگلیس تخصص ویژه‌ای دارد، با انتشار دو تصویر نشان داد که تیم داوری در دیدار اسپانیا و ژاپن دچار اشتباه نشده و نباید ژرمن‌ها به او خُرده بگیرند.

او با انتشار دو توئیت تاکید دارد باید صحنه پاس گل دوم ژاپن را از بالا نگاه کرد، نه اینکه از کنار یا روبرو به بررسی داوری آن پرداخت و با انتشار یک تصویر واضح از صحنه می‌گوید: «زوایا همه چیز را نشان می‌دهند. در واقع باید از بالا نگاه کنید.»

تصاویر منتشر شده از این خبرنگار آلمانی نیز به خوبی نشان می‌دهد مقدار کمی از توپ در لحظه پاس، عمود بر خط و مماس بر آن است و در این شرایط، نباید گل مردود می‌شد.

1773684
1773685

دیدگاه‌ها