کد خبر : 1865010 | 26 دی 1401 ساعت 11:34 | 46.5K بازدید | 33 دیدگاه

اشک‌های خانواده ستاره بارسا پس از قهرمانی (عکس)

پدری، ستاره بارسلونا، در دیدار برابر رئال مادرید بود و اشک‌های خانواده او پس از بازی بسیاری را تحت تاثیر قرار داد.

اشک‌های خانواده ستاره بارسا پس از قهرمانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار فینال سوپر جام فوتبال اسپانیا به مصاف رئال مادرید رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.
پدری موفق شد یکی از سه گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند و پس از به صدا درآمدن سوت پایان این دیدار نیز یکی از زیباترین تصاویر را در ورزشگاه ملک فهد رقم زد.
خانواده این بازیکن برای تماشای این بازی به عربستان سفر کرده بودند و در پایان بازی خودشان را به ردیف اول روی سکوها رساندند تا به او تبریک بگویند و در این خوشحالی شریک باشند.

1792129

او به سرعت به سمت سکوها رفت و بلافاصله ماریا روساریو، مادرش، را در آغوش کشید. اشک‌های مادر پدری باعث شد که بلافاصله تمامی اعضای خانواده شروع به اشک ریختن کنند. پدری همچنین در آغوش برادرش و پدرش نیز جای گرفت تا همگی در کنار هم اشک شوق بریزند و از قهرمانی بارسا با گلزنی این ستاره جوان خوشحالی کنند.
خانواده بسیاری از بازیکنان بارسا برای تماشای این بازی راهی ریاض نشده بودند اما پدر و مادر و برادر پدری تصمیم گرفته بودند برای حمایت از او به عربستان سفر کنند و موفق شدند از نزدیک شاهد بالا رفتن اولین جام قهرمانی او با پیراهن بارسا باشند.

دیدگاه‌ها