کد خبر : 1948215 | 12 تیر 1402 ساعت 17:24 | 113.6K بازدید | 115 دیدگاه

کاپیتان همین‌جا بازنشسته می‌شود

دو ساله عالیشاه و پرسپولیس علیه شایعات!

کاپیتان پرسپولیس به مدت دو فصل دیگر در پرسپولیس خواهد ماند.

دو ساله عالیشاه و پرسپولیس علیه شایعات!

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه، کاپیتان اول پرسپولیس به نخستین بازیکن تمدیدی نقل و انتقالات تابستانی سرخپوشان تبدیل شد.

سرخپوشان ساعات پر التهابی را از شب گذشته تجربه کرده‌اند و فسخ یک‌طرفه علیرضا بیرانوند و مشخص نبودن وضعیت تمدیدی‌ها و شروع نشدن تمرینات سبب نگرانی‌های بسیار زیاد هواداران پرسپولیس شده بود.

پرسپولیس تا اینجای نقل و انتقالات تنها شهاب زاهدی را به عنوان بازیکن جذب کرده و حالا تمدید قرارداد با امید عالیشاه دومین فعالیت درویش و دیگر مدیران پرسپولیس در زمینه کامل کردن اسکواد بازیکنان یحیی گل‌محمدی است.

امید عالیشاه در سی سالگی پس از خداحافظی سیدجلال حسینی از دنیای فوتبال به عنوان باتجربه‌ترین بازیکن سرخپوشان بازوبند کاپیتانی قرمزها را در اختیار گرفت و به عنوان کاپیتان بازی‌های خوبی از خود ارائه داد که اوج درخشش او زدن گل قهرمانی جام حذفی در دربی پایتخت بود.

1893880

امید این فصل دو جام قهرمانی پرسپولیس را جلوتر از همه بالای سر برد و الان نیز به عنوان اولین بازیکن برای تمدید قرارداد پیش‌قدم شده است.

سایت باشگاه پرسپولیس این خبر را در شرایطی که هواداران سرخ‌ها در اوج نگرانی هستند، با یک ویدئوی گرافیکی منتشر کرد.

ویدئو: 304680

عالیشاه در انتقالات تابستانی فصل ۹۳–۱۳۹۲ لیگ برتر خلیج فارس، با پرسپولیس قرارداد امضا کرد و در پایان لیگ پانزدهم، به عنوان بهترین پاسور لیگ برتر شناخته شد. او تنها در فصل ۹۶–۱۳۹۵ آن هم برای انجام خدمت سربازی مجبور به جدایی قرضی از پرسپولیس شد و سپس دوباره به اردوگاه سرخ بازگشت و حالا قرار است با این تمدید دو سال دیگر را نیز با پیراهن شماره دو پرسپولیس سپری کند.

عالیشاه با پرسپولیس ۴ قهرمانی و سه نایب قهرمانی لیگ کسب کرده، ۲ بار قهرمان جام حذفی شده و سابقه پنج قهرمانی سوپرجام و دو نایب قهرمانی در آسیا را نیز در کارنامه دارد.

تمدید قرارداد با او یکی از معدود خبرهای خوش چند وقت اخیر در مورد پرسپولیس بوده است و او حالا می‌تواند رکورد منحصر به فرد بیش از یک دهه حضور در پرسپولیس را ثبت کند.

دیدگاه‌ها