کد خبر : 1953842 | 08 مرداد 1402 ساعت 12:59 | 113.8K بازدید | 43 دیدگاه

درباره فرمین لوپز، حس جدید بارسلونا

فرمین لوپز، منفجر کننده ال‌کلاسیکو را بشناسید!

فرمین لوپز، ستاره بارسلونا، توانایی و استعدادش را در ال‌کلاسیکو به رخ کشید و نشان داد که می‌تواند برگ برنده ژاوی در فصل آینده باشد.

فرمین لوپز، منفجر کننده ال‌کلاسیکو را بشناسید!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در حالی موفق شد در دیدار دوستانه برابر رئال مادرید به پیروزی برسد که چهره جوانی ستاره این تیم لقب گرفت. 

فرمین لوپز گل زیبایی را وارد دروازه رئال مادرید کرد تا بازی را 0-2 به سود بارسا کند و پاسخ اعتمادی که ژاوی در طول تور پیش فصل در آمریکا به او کرد را داده باشد. 

این هافبک 20 ساله محصول آکادمی لاماسیاست که ژاوی و هم تیمی‌هایش را از همان جلسات اول تمرین بسیار تحت تاثیر قرار داد و همین موضوع باعث شد که به او اجازه داده شود عضوی از گروهی باشد که قرار است خط میانی بارسا را شکل دهند. 

در دو ترکیب متفاوتی که ژاوی پیش از این در دیدار دوستانه برابر آرسنال هم به کار گرفته بود، تنها نام یک بازیکن جوان به چشم می‌خورد که کسی نبود که لوپز. 

1903273

فرمین در بازی برابر رئال مادرید هم در نیمه دوم راهی میدان شد و به هیچ وجه زمان حضورش در زمین را هدر نداد. او پس از دریافت پاسی در آستانه محوطه جریمه تصمیم گرفت شوتی را با قدرتی باورنکردنی با پای چپش به سمت دروازه حریف بزند و آن را به گل تبدیل کند. 

اما این پایان کار نبود. او می‌خواست چهره برتر و درخشان بارسا در این بازی باشد و روی گل سوم تیمش هم تاثیر گذاشت. او به خوبی در زمین پیشروی کرد و سانتری را برای فران تورس ارسال کرد تا آخرین گل این بازی را وارد دروازه کورتوا کند. این پاس به حدی دقیق بود که تورس چاره‌ای جز تبدیل کردن آن به گل نداشت. 

فرمین در سال 2018 از رئال بتیس راهی آکادمی بارسا شد، در حالی که تنها 15 سال داشت. او از آن زمان تا به حال به یکی از جواهرات ارزشمند این آکادمی تبدیل شده است. 

1903274
فرمین لوپز در سال 2018 و پس از انتقال به آکادمی بارسلونا در کنار لیونل مسی

این هافبک پیش از آغاز تور پیش فصل در آمریکا عملکرد قابل تحسینی در تمرینات داشت و همین باعث شد که ژاوی تصمیم بگیرد که او را با خودش به این تور بیاورد، تصمیمی که کاملا جواب داد. 

او فصل گذشته را به صورت قرضی در لیانرس توپ زد و موفق شد در 40 دیداری که انجام داد 12 گل و چهار پاس گل را به نام خودش به ثبت برساند. استعداد او از چشم بارسا پنهان نماند و باعث شد که این فصل بار دیگر به این باشگاه برگردد. 

بارسا باشگاهی نیست که در آن فرصت زیادی به بازیکنی داده شود و فرمین به خوبی می‌داند که باید از هر لحظه حضورش در میدان استفاده کند. او مصمم است که ژاوی را برای استفاده از خودش در طول فصل متقاعد کند و با توجه به درخشش او در بازی برابر رئال، بعید نیست که از این پس شاهد حضور بیشتر او در زمین باشیم. 

1903275

حضور در تیم اول پاداش تلاش او و صبوری باشگاه بارسلوناست اما هدف اصلی فرمین این است که بتواند راهش را به ترکیب اصلی این تیم باز کند و نشان دهد که لاماسیا هنوز هم مانند زمانی که بازیکنانی مانند مسی را پرورش داد قدرتمند است.

منبع: اسپورت

دیدگاه‌ها