کد خبر : 1954041 | 09 مرداد 1402 ساعت 10:13 | 31.2K بازدید | 30 دیدگاه

آنها به هیچ وجه از قوانین پیروی نکردند

خشم تن‌هاخ از بازیکنانش: غیرقابل بخشش است!

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل دورتموند به انتقاد شدید از شاگردانش پرداخت.

خشم تن‌هاخ از بازیکنانش: غیرقابل بخشش است!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در آخرین بازی دوستانه خود در تور پیش فصل امریکا مقابل دورتموند با نتیجه 3-2 شکست خورد. این تیم دو بازی قبلی خود را نیز با شکست پشت سر گذشته بود تا اریک تن هاخ در پایان بازی امروز حسابی عصبانی باشد و شاگردان خود را به با انتقاد بگیرد. او اصرار داشت که بازیکنان یونایتد از قوانین تیم پیروی نمی‌کنند و این کار حتی در یک بازی دوستانه غیرقابل بخشش است.

او گفت: بازی به دو بخش تقسیم می‌شود. یک ساعت ابتدایی خوب بود و از نظر کار تیمی پویا بودیم و پرسینگ خوبی انجام دادیم. بنابراین دیدن این وضعیت واقعا لذتبخش بود و این همان چیزی بود که در نیمه دوم می‌خواستم ولی ناگهان آنها در دقایق پایانی نیمه اول دو گل به ثمر رساندند.

1903588

تن هاخ در نیم ساعت پایان بازی امروز 8 تغییر در تیمش ایجاد کرده و نفرات اصلی را وارد زمین کرد. او از عملکرد این 8 نفر ابراز نارضایتی کرده و گفت: نیم ساعت پایانی را بسیار بد بودیم و عملکرد ضعیفی از خود نشان دادیم. آن‌ها (بازیکنان یونایتد) به هیچ وجه از قوانین پیروی نکردند؛ نه در پرسینگ، نه در موقعیت سازی و نه در هنگام حمله.

سرمربی یونایتد در ادامه انتقادش از عملکرد بازیکنان تیم گفت: "این اصلا خوب نبود. من به تیم گفتم که به نظرم تور خوبی بود ولی می‌خواستیم آن را به خوبی تمام کنیم ولی فقط 60 دقیقه از این بازی را خوب بودیم! البته در این دقایق نیز دو گل دریافت کردیم که یکی ضعف دفاعی بود و دیگر ضعف ساختاری که منجر به باز شدن دروازه مان شد. این تیمی نبود که هستیم و باید کنترل و مسئولیت خود را بیشتر کنیم."

دیدگاه‌ها