کد خبر : 1977510 | 14 آبان 1402 ساعت 02:41 | 40.5K بازدید | 18 دیدگاه

ادعای دیاریو اسپورت:

بارسا به پدیده 18 ساله: منتظر ما بمان!

بارسلونا روی گابریل موسکاردو، هافبک 18 ساله کورینتیانس، نظر مثبت دارد و از او خواسته تا تابستان بعد منتظر بماند.

بارسا به پدیده 18 ساله: منتظر ما بمان!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در مورد بازیکنان مدنظرش برای تابستان بعد استراتژی جالبی دارد. خزانه باشگاه شرایط خوبی ندارد و این باشگاه در حال تلاش برای یافتن فرمول‌هایی است که درآمدش را افزایش می‌دهد. به موازات آن، حوزه مدیریت ورزشی نیز در تلاش است تا اهداف بالقوه را متقاعد کند که صبور باشند.

1949378

همانطور که در مورد ویتور روکه اتفاق افتاد، بارسا اکنون با گابریل موسکاردو در تماس است و از او خواسته تا صبور باشد. البته اینطور نیست که بارسا روی جذب هافبک کورینتیانس به قطعیت رسیده باشد اما وعده داده که او یکی از گزینه‌هاست و برای خرید او تلاش خواهد کرد.

بارسا در مورد ویتور روکه نیز همین سیاست را دنبال کرد و ستاره جوان برزیلی نیز ترجیح داد منتظر بارسا بماند. روکه تابستان امسال با بارسا قرارداد امضا کرد.

1949379

بارسا از پتانسیل بالای موسکاردو مطلع است و می‌داند او با 18 سال سن و درخشش در بازی‌های پیش رو قیمتش بالاتر خواهد رفت. کورینتیانس عجله داشت تا پایان سال جاری انتقال نهایی شود با این حال، همه چیز نشان می‌دهد که بارسا موفق به این کار نخواهد شد. به این ترتیب موسکاردو حداقل تا تابستان آینده در برزیل خواهد ماند.

دیدگاه‌ها