کد خبر : 1984425 | 13 آذر 1402 ساعت 00:36 | 33.2K بازدید | 37 دیدگاه

فلیکس با گل و خوشحالی اتلتیکو را دیوانه کرد (عکس)

ژوائو فلیکس، بازیکن بارسلونا که به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید در این تیم حضور دارد، پس از گلزنی برابر شاگردان دیه‌گو سیمئونه بدون توجه به آنها شادی گل انجام داد!

فلیکس با گل و خوشحالی اتلتیکو را دیوانه کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته پانزدهم لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه المپیک مقابل اتلتیکو مادرید صف‌آرایی کرد.

یکی از جذابیت‌های بازی، حضور ژوائو فلیکس برابر اتلتیکو است. او پس از طرد شدن و اختلاف با کادر فنی و برخی بازیکنان تیم، مادرید را ترک کرد و به چلسی رفت. پس از پایان قرارداد قرضی‌اش در لندن با یک قرارداد قرضی دیگر به بارسلونا پیوست.

در حالی که این روزها شایعات زیادی بابت دائمی شدن قراردادش با بارسلونا منتشر شده است، او در ترکیب اصلی این تیم مقابل اتلتیکو مادرید قرار گرفت.

در دقیقه 28 رافینیا حرکتی پا به توپ عالی را آغاز کرد و به پشت محوطه حریمه حریف رسید. او ژوائو فلیکس را دید و توپ را به سمت او فرستاد. فلیکس با لمس توپی زیبا مدافع اتلتیکو را جا گذاشت و با اوبلاک تک به تک شد و با یک ضربه چیپ خارق‌العاده دروازه اتلتیکو را باز کرد. او بدون توجه به اینکه همچنان با آنها قرارداد دارد، به بالای تابلوی تبلیغاتی رفت و ایستاد تا مقابل شاگردان ال‌چولو خودنمایی کرده باشد.

1962081
1962082

این خوشحالی بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته و هواداران اتلتیکو به شدت از این وینگر پرتغالی عصبانی هستند. در آن سمت هم او بین هواداران بارسلونا بیشتر از پیش محبوب شده و شاید یک گام دیگر به دائمی شدن قراردادش در بارسلونا نزدیک شده باشد.

1962083

برخی هواداران رئال هم شادی او را در تقلید از جود بلینگام دانستند و آنها نیز به این دلیل از او خشمگین هستند.

1962084

دیدگاه‌ها