کد خبر : 1984450 | 13 آذر 1402 ساعت 02:28 | 34.6K بازدید | 26 دیدگاه

فلیکس: به اتلتیکو اهمیت نمی‌دهم، خودم مهم هستم

ژوائو فلیکس پس از گلزنی مقابل اتلتیکو مادرید در مصاحبه‌اش از بارسلونا تشکر کرد و گفت به سخنان اعضای اتلتیکو توجهی نمی‌کند.

فلیکس: به اتلتیکو اهمیت نمی‌دهم، خودم مهم هستم

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین دیدار این هفته فوتبال اسپانیا، بارسلونا با گل زیبای ژوائو فلیکس توانست اتلتیکو را در ورزشگاه المپیک شکست دهد. فلیکس پس از گل هم خوشحالی گل انجام داد.

هواداران اتلتیکو پس از دیدن شادی گل فلیکس از او انتقاد و برخی حتی به این وینگر پرتغالی توهین کردند. فلیکس اما در صحبت‌هایش پس از بازی نشان داد که به حرف‌های هواداران و اعضای اتلتیکو توجه ندارد و فقط روی خودش تمرکز می‌کند.

1962154

او گفت: «برد بسیار خوبی بود. خوشحالم که در حال بازگشت به روند خوب‌مان هستیم. این بارسایی است که منتظرش بودیم. خوشحالم که گل زدم و با گل من پیروز شدیم. من عادت کرده‌ام که افراد هر هفته درباره‌ام صحبت کنند. امروز هم فرقی نمی‌کند. خوشحالی‌ام خودجوش بود. این نتیجه چیزی بود که در تابستان گذشته تجربه کرده بودم و برای خانواده‌ام بود. به آنچه بقیه می‌گویند توجه نمی‌کنم. من فقط سخت کار می‌کنم تا پیشرفت کنم. می‌خواهم از بارسا هم تشکر کنم. آنها به بهترین نحو از من استقبال کردند.»

او در آخر درباره رابطه‌اش با بازیکنان و سرمربی اتلتیکو هم صحبت کرد: «من تقریبا با همه بازیکنان اتلتیکو رابطه خوبی دارم. برایشان آرزوی بهترین‌ها را دارم. با سیمئونه صحبت نکردم. نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم یا نظری بدهم.»

دیدگاه‌ها