کد خبر : 2005284 | 08 اسفند 1402 ساعت 23:07 | 45.6K بازدید | 43 دیدگاه

ستاره‌های بارسلونا برای نوکمپ صندلی ساختند! (عکس)

در ویدئوی جالبی که از سوی باشگاه بارسلونا منتشر شده، ستاره‌های بارسلونا برای استادیوم نوکمپ اسپاتیفای صندلی ساختند!

ستاره‌های بارسلونا برای نوکمپ صندلی ساختند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساخت ورزشگاه نوکمپ اسپاتیفای در جریان است. بارسلونا تلاش می‌کند که با سرعت بخشیدن به پروسه ساخت، آن را برای اواسط فصل ۲۵-۲۰۲۴ آماده کند.

تا کنون ساخت جایگاه‌های اول و دوم به پایان رسیده و همه چیز برای طی کردن مراحل نهایی و قرار دادن صندلی‌های این جایگاه‌ها آماده است.

با توجه به این اخبار، باشگاه بارسلونا از اینیگو مارتینز، ویتور روکه و لامین یامال، سه ستاره تیم، دعوت کرده تا هر کدام برای ورزشگاه یک صندلی بسازند.

در کلیپ منتشرشده، ابتدا این سه بازیکن نمی‌دانند که قرار است با باز کردن جعبه‌هایی که در مقابلشان گذاشته شده، با چه چیزی روبرو شوند. پس از باز کردن آنها قطعات یک صندلی و دستورالعملی برای ساخت آن را می‌بینند. بدین ترتیب برای ساخت صندلی دست به کار شدند و پس از دقایقی و وصل کردن پیچ و مهر‌ه‌های صندلی، هر سه بازیکن موفق به انجام کار خود شدند.

1995716
1995717

این ویدئو مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و برخی از هواداران بارسلونا حتی در واکنش به این کلیپ، با توجه به نیمکت‌نشین بودن آردا گولر در رئال، به شوخی عنوان کرده‌اند که آنها در حال ساخت نیمکت برای ستاره جوان رئالی هستند.

طبق گزارش‌های منتشرشده بارسلونا قصد دارد ساخت بیشتر قسمت‌های ورزشگاه را تا نوامبر ۲۰۲۴ به اتمام برساند و انتظار می‌رود که در همین تاریخ مجوز برگزاری بازی‌ها و ورود هواداران به استادیوم هم صادر شود.

1995715

دیدگاه‌ها