کد خبر : 2008715 | 23 اسفند 1402 ساعت 22:56 | 10.6K بازدید | 19 دیدگاه

پرسپولیس از VAR ضربه خورده است؛

حسین بادامکی: دنبال خرید مهاجم خارجی هستیم

معاون باشگاه پرسپولیس می‌گوید این تیم در تعطیلات به دنبال جذب یک مهاجم باکیفیت خواهد بود.

حسین بادامکی: دنبال خرید مهاجم خارجی هستیم

به گزارش ورزش سه، حسین بادامکی پس از تساوی پرسپولیس و استقلال در دربی اظهار داشت: بازی خوبی بود، به خصوص از سمت تیم ما. به جز ۱۰-۱۵ دقیقه اول همه دقایق بازی در اختیار ما بود و استقلال حتی به زمین ما هم نرسید. موقعیت‌های خوبی داشتیم و جا دارد به کادرفنی و بازیکنان خسته نباشید بگویم که واقعا زحمت کشیدند، ولی ناراحتم که به حقی که داشتند، دست پیدا نکردند. امروز حق‌شان بود که سه امتیاز را بگیرند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

ویدئو: 327350

او در خصوص جای خالی یک مهاجم در ترکیب پرسپولیس گفت: بازیکنانی که روی نیمکت داشتیم و امروز به آنها بازی نرسید، بازیکنان خوبی هستند. به خصوص آقای بابایی که به تیم ما اضافه شده کیفیت خوبی دارد و اگر به او اعتماد شود، قطعا می‌تواند جایش را در تیم باز کند.

بادامکی افزود: دنبال مهاجم هستیم. آقای اوسمار پیگیر مهاجم هستند و باشگاه هم تلاش می‌کند تا بازیکنی به تیم اضافه کند که کیفیت تیم را بالا ببرد و خدایی نکرده مثل قبلی‌ها نشود و اتفاقات مثبتی برای تیم رخ بدهد و مشکل تیم حل شود. نباید شتاب‌زده باشیم. می‌دانیم این تعطیلات فرصت خوبی است و انشالله تا شروع مجدد لیگ بتوانیم تصمیم خوبی بگیریم و اگر بازیکن باکیفیتی در بازار بود، جذب‌ کنیم.

معاون پرسپولیس در خصوص صحنه مشکوک در محوطه جریمه استقلال توضیح داد: تلویزیون صحنه آهسته آنچنانی نشان نداد و صحنه را ندیدم و نمی‌توانم تحلیلی انجام بدهم.

او در پاسخ به اینکه آیا VAR را قبول ندارد، گفت: ما نیم فصل اول هم از VAR ضربه خوردیم و می‌شود گفت تصمیماتی که در بازی اول در نیم فصل اول گرفته شد، قبول نداریم.

دیدگاه‌ها