کد خبر : 1390926 | 08 بهمن 1395 ساعت 16:43 | 100.8K بازدید | 0 دیدگاه

آزمون حساس برانکو مقابل دستیار قلعه نویی

فرصت سبقت رویایی پرسپولیس از تراکتور

با توقف تراکتورسازی در بازی خانگی مقابل ماشین، پرسپولیس این فرصت تاریخی را دارد تا اختلاف امتیاز خود با تراکتور را به 6 برساند.

فرصت سبقت رویایی  پرسپولیس از تراکتور

به گزارش "ورزش‌سه"، پرسپولیس در شرایطی فردا در زمین سخت ورزشگاه یادگار امام شهر قم مقابل صبا قرار خواهد گرفت که توقف امروز تراکتورسازی در دربی جنجالی تبریز شرایط را به شدت به سود پرسپولیس می کند به شرط آنکه آنها 3 امتیاز دیدار روز شنبه مقابل صبا را به حساب خود بریزند.


پرسپولیس که فردا در غیاب 4 بازیکن فیکس در دیدار مقابل صبای تقویت شده به میدان خواهد رفت باید بدون طارمی بعد از 180 دقیقه دروازه محسن فروزان را روی پاشنه بچرخاند و بدون سیدجلال باز هم دروازه خود را بسته نگه دارد. در صورت رخ دادن این سناریو پرسپولیس در آستانه دیدار مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی فاصله امتیازی خود را با این تیم تبریزی به عدد رویایی 6 خواهد رساند. فاصله ای که اگر با برد احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور در دیدار خانگی توام شود، احتمالا تکلیف قهرمانی لیگ را زودتر از حد معمول روشن خواهد کرد.

 

1176282

 


اما پرسپولیس برای گام اول به سوی سبقت از تراکتور باید تیمی را شکست دهد که یک مربی نام آشنای استقلالی به نام صمد مرفاوی را روی صندلی خود دارد؛ به جز صمد آقا، حنیف عمران زاده، محسن فروزان، رضا عنایتی و میثم مجیدی استقلالی های صبا محسوب می شوند که همین مساله انگیزه آنها را مقابل پرسپولیس بالا خواهد برد. ضمن اینکه خود مرفاوی رفاقتی دیرینه با امیر قلعه نویی سرمربی تراکتور دارد و به جز علایق شخصی برای کمک به ژنرال تمام تلاشش را خواهد کرد. اگرچه این تلاش در یک بازی دفاعی بسته خلاصه شود. صبا که در انتهای جدول رقابت سختی با ماشین، سیاه جامگان و سایپا دارد، به این مسابقه به چشم یک دیدار روحیه بخش برای ادامه لیگ نگاه می کند.


ترکیب احتمالی پرسپولیس برای این مسابقه شامل نفرات زیر خواهد بود:
علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، محمد انصاری، صادق محرمی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، سامان نریمان جهان، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری و علی علیپور.


صبا هم با این نفرات احتمالا مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت:
محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، میرهانی هاشمی، امید نظامی‌پور، حمیدرضا دیوسالار، سیدمهدی حسینی، مهران امیری، کیوان امرایی، میثم مجیدی، امید جهانبخش و رضا عنایتی.

دیدگاه‌ها