کد خبر : 1682094 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 19:50 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

ماموریت غیرممکن هالند در صورت پیوستن به رئال

ارلینگ هالند و ادواردو کاماوینگا ستاره مدنظر رئال مادرید در صورت پیوستن به این تیم با یک چالش بزرگ مواجه خواهند بود.

ماموریت غیرممکن هالند در صورت پیوستن به رئال

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند و ادواردو کاماوینگا دو ستاره مد نظر باشگاه رئال مادرید هستند اما در صورت پیوستن به لوس بلانکوس، آنها با یک چالش بزرگ به نام احتمال کم بازی کردن مواجه خواهند بود؛ دقیقاً همان دلیلی که باعث شد رئال مادرید کیلیان امباپه را جذب نکند چراکه با وجود مثلث bbc این احتمال وجود داشت که ستاره فرانسوی به یک نیمکت نشین تبدیل شود.

 

 

1492653

 

 

از زمان پیوستن سرخیو راموس به رئال مادرید در سال ۲۰۰۵ بسیاری از بازیکنان جوان تلاش خود را برای تبدیل شدن به یک بازیکن اساسی در سانتیاگو برنابئو را انجام داده‌اند. چالشی که هم اکنون بازیکنانی نظیر وینیسیوس جونیور، رودریگو، رینیر، براهیم دیاز، فدریکو والورده و آندره لونین با آن روبرو هستند؛ اگرچه که به نظر می رسد هافبک اروگوئه ای یعنی فدریکو والورده تا حدود زیادی در این چالش موفق بوده است.

 

از طرف دیگر بازیکنانی نظیر لوکا زیدان، اشراف حکیمی، تئو هرناندز و‌ یا مارتین اودگارد به دلیل کم بازی کردن مجبور شدند که حتی به شکل موقت رئال مادرید را ترک کنند. این مورد درباره برخی از بازیکنان آکادمی رئال مانند آلوارو موراتا و خسه رودریگس نیز وجود داشته است.

 

با وجود همه اینها اما مثال های مثبتی نیز در این‌باره وجود داشته است که می‌توان به رافائل واران فرانسوی اشاره کرد. او در سن ۱۸ سالگی به رئال مادرید آمد اما در ابتدا ذخیره سرخیو راموس و په په بود اما صبر او باعث شد که حالا این بازیکن به یکی از ارکان موفقیت رئال طی سال های اخیر تبدیل شود؛ کاری که به نظر می رسد ارلینگ هالند و ادواردو کاماوینگا نیز در صورت پیوستن به رئال مادرید باید آن را انجام دهند.

 

 

 

1490573

دیدگاه‌ها