کد خبر : 1688914 | 21 خرداد 1399 ساعت 19:33 | 30.1K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت لالیگا با بازی سویا- بتیس

کمتر از 30 ساعت تا اتفاقی که خیلی منتظرش بودید

رقابت‌های لالیگا بعد از وقفه سه ماهه بالاخره پیگیری خواهد شد و در اولین بازی دو تیم سویا و رئال بتیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کمتر از 30 ساعت تا اتفاقی که خیلی منتظرش بودید

به گزارش "ورزش سه"، هنگامی که فوتبال به اجبار در اواسط ماه مارس به دلیل همه گیری COVID-19 متوقف شد ، بارسا در صدر جدول رده بندی لالیگا قرار داشت؛ جایی که آن ها فقط یک هفته پس از شکست 2-0 ال کلاسیکو در سانتیاگو برنابئو، جای خود را از رئال مادرید پس گرفتند.

 

اکنون در حالی 11 بازی پایانی لالیگا به شکل فشرده و تا تاریخ 19 جولای برگزار خواهد شد، که تیم های بالا و پایین جدول همه توان خود را به کار خواهد گرفت و بیشترین رقابت در این بین برای کسب عنوان قهرمانی، سهمیه اروپایی و البته بقا خواهد بود.

 

اولین بازی بعد از پیگیری مسابقات، در روز پنجشنبه بین تیم های سویا و رئال بتیس برگزار خواهد شد. یک دربی که همواره شور و هیجان زیادی در آن جریان دارد. دو تیم در دو دیدار اخیر خود در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان سویا، 13 گل به ثمر رسانده اند.

 

1502183

 

بارسلونا بامداد روز یکشنبه مقابل مایورکا قرار خواهد گرفت. لیونل مسی امیدوار است که با وجود مصدومیت، بتواند خود را به این بازی برساند و به تیمش برای حفظ صدرنشینی کمک کند. دیدار رفت دو تیم در ماه دسامبر با پیروزی پر گل 5-2 آبی اناری ها به پایان رسید.

 

 

رئال مادرید با یک اتفاق مثبت یعنی بازگشت دو ستاره خود، مارکو آسنسیو و ادن هازارد پا به ادامه مسابقات لالیگا می گذارد. کهکشانی‌ها روز یکشنبه باید رو در روی ایبار قرار بگیرند؛ مسابقه ای که به دلیل مسائل مربوط به بازسازی سانتیاگو برنابئو، در کمپ تمرینی رئال یعنی ورزشگاه دی استفانو برگزار خواهد شد.

 

1502176

 

ختافه که یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده به حساب می‌آید، روز جمعه به مصاف گرانادا خواهد رفت. ختافه 3 بازی از 4 دیدار قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و گرانادا از ۱۲ امتیاز قبلی، ۱۰ امتیاز خانگی کسب کرده است.

 

1502180

 

والنسیا در یک مسابقه دربی میزبان لوانته خواهد بود. بازی رفت دو تیم با پیروزی پرگل والنسیا خاتمه یافت اما لوانته در این فصل کاملا غیر پیش بینی نشان داده است؛ تا جایی که دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا مقابل آنها متوقف شدند.

 

1502177

 

در اولین بازی روز شنبه اما اسپانیول میزبان آلاوس خواهد بود. این یک بازی احساسی برای سرمربی اسپانیایول یعنی آبلاردو فرناندز به حساب می آید چرا که او دو فصل کاملا موفق را در آلاوس پشت سر گذاشته بود.

 

1502184

 

سلتاویگو- ویارئال و لگانس- وایادولید نیز دو دیدار دیگر لالیگا بعد از شروع مجدد مسابقات خواهند بود.

 

1502181

 

 

بازی حساس روز یکشنبه، بین دو تیم اتلتیکو بیلبائو و اتلتیکو مادرید انجام خواهد شد. میزبان بدون مهاجم اسطوره ای خود یعنی آریتس آدوریس پا به این بازی خواهد گذاشت چرا که او اخیراً بازنشستگی خود را از فوتبال اعلام کرده بود؛ در سمت دیگر برخی بلانکو می خواهد هرچه سریعتر سهمیه چمپیونزلیگ خود را قطعی کند و نیم نگاهی نیز به صدر جدول داشته باشد. همچنین در آخرین بازی هفته بیست و هشتم لالیگا روز دوشنبه رئال سوسیداد و اوساسونا به نبرد با یکدیگر خواهند رفت.

 

1502178

 

 

محتوای اختصاصی "ورزش‌سه" با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها