کد خبر : 1703239 | 30 مرداد 1399 ساعت 19:55 | 29K بازدید | 2 دیدگاه

ترکیب پرسپولیس برابر سایپا مشخص شد

یحیی گل محمدی در دیدار پایانی لیگ برابر ابراهیم صادقی و شاگردانش از تمامی نفرات خود سود برده است.

ترکیب پرسپولیس برابر سایپا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می‌رسید با توجه به دیدار حساس پرسپولیس مقابل استقلال در نیمه نهایی جام حذفی، یحیی گل محمدی به برخی نفرات خود در دیدار پایانی لیگ استراحت بدهد، سرمربی سرخ‌ها از تمامی پتانسیل تیمش در ترکیب اصلی سود برده است.

بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان کروات پرسپولیس بار دیگر در درون دروازه سرخ‌ها قرار گرفته تا همانند دیدار رفت او تجربه تقابل برابر سایپا را پشت سر بگذارد.

در غیاب شجاع خلیل زاده، خط دفاعی چهار نفره پرسپولیس اینبار با حضور سیدجلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان در قلب دفاعی و محمد نادری در سمت چپ و سیامک نعمتی در سمت راست شکل گرفته است.

پرسپولیس در خط میانی خود نیز کمال کامیابی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد تا احمد نوراللهی و سعید حسین پور همانند نیمه دوم دیدار با گل گهر در ترکیب قرار گیرند و مهدی ترابی و بشار رسن نیز به عنوان وینگرهای بازیساز تیم در زمین حضور یافته‌اند.

 

کریستین اوساگوآنا اینبار به خط هجومی آمده تا در کنار وحید امیری در تلاش برای گلزنی مقابل سایپا باشد. این اولین باری است که اوساگوآنا در فصل جاری فیکس شده و در ترکیب اصلی تیم سرخپوش تهرانی بازی می‌کند.

 

بوژیدار رادوشوویچ، محمدحسین کنعانی، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، محمد نادری، سعید حسین‌پور، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، بشار رسن، وحید امیری و کریستین اوساگونا

دیدگاه‌ها