کد خبر : 1807635 | 10 بهمن 1400 ساعت 14:58 | 44K بازدید | 9 دیدگاه

روزهای کابوس‌وار رینیر در دورتموند

انتقالی که چیزی جز ضرر برای رئال نداشت

رینیر ژسوس بازیکن قرضی رئال در دورتموند روزهای سیاه و تاریکی را سپری می‌کند.

انتقالی که چیزی جز ضرر برای رئال نداشت

به گزارش "ورزش سه"، رینیر ژسوس بازیکن قرضی رئال در دورتموند است که روزهای خوبی در این تیم نداشته و چیزی نمانده بود در انتقالات تابستانی 2021 راهی تیم دیگر شود. او دو سال پیش با 30 میلیون یورو از فلامینگو به خدمت گرفته شد و از 17 ماه قبل نیز برای دورتموند بازی می‌کند. 

 

 

1566521

 

 

رینیر برای تیم دوم رئال جذب شد به این امید که هم‌چون رودریگو و وینیسیوس خیلی زود به تیم اول رئال راه یابد اما در نهایت تصمیم بر این شد که قرضی راهی دورتموند شود. تجربه خوب انتقال قرضی اشرف حکیمی به دورتموند باعث شده بود نگاه سران رئال به حضور رینیر در این باشگاه آلمانی مثبت باشد ولی او هرگز نتوانست ارزش‌هایش را ثابت کند.

رینیر در این مدت در 30 بازی تنها 615 دقیقه در میدان بوده یعنی متوسط 20 دقیقه در هر بازی و در سه تای آنها نیز بازیکن ثابت بود. او یک گل نیز 27 فوریه 2021 به بیلفلد زد و در بسیاری از بازی‌ها نیز روی سکوها بوده است. مصدومیت و ابتلا به کرونا نیز مزید بر علت شد تا برخی بازی‌ها را هم از دست بدهد. در 17 ماه گذشته 30 بازیکن بیشتر از او فرصت حضور در میدان را پیدا کرده‌اند و فصل جاری نیز او از حیث دقایق حضور در زمین رتبه 23 را دارد.

 

 

1577097

 

 

طبق ادعای مارکا باشگاه دورتموند با وجود شرایط نامطلوب رینیر قصد فسخ قرارداد او را ندارند و ستاره برزیلی که به تازگی 20 ساله شده، تا پایان فصل در زیگنال ایدونا پارک خواهد ماند ولی برای فصل بعد رئال قصد دارد او را به یک تیم اسپانیایی قرض بدهد. انتقالی که قرار بود رینیر را به یک ستاره اروپایی تبدیل کند، چیزی جز ضرر برای رئال مادرید نداشت ولی سن پایین رینیر این امیدواری را ایجاد کرده است که در صورت یک انتخاب هوشمندانه، او بتواند فصل بعد ارزش‌هایش را ثابت کند.

 

 

دیدگاه‌ها