کد خبر : 1844140 | 26 شهریور 1401 ساعت 21:25 | 25.7K بازدید | 9 دیدگاه

رونالد آرائوخو:

بارسلونا می‌خواست به هر طریقی صدرنشین شود

رونالد آرائوخو، مدافع جوان بارسلونا، مدعی شد این تیم نتیجه تلاش خود را در زمین با این نتایج می بیند.

بارسلونا می‌خواست به هر طریقی صدرنشین شود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز در ورزشگاه نوکمپ با سه گل موفق به غلبه بر الچه شد تا پیش از دربی مادرید، بالاتر از رئال مادرید در صدر جدول قرار گیرد. رونالد آرائوخو، مدافع جوان و باکیفیت بارسلونا، در پایان این دیدار تاکید کرد آنها در مسیر رشد قرار دارند و این سه امتیاز برای ستاره های این تیم اهمیت زیادی داشته است.

رونالد آرائوخو گفت: ما می‌خواستیم امروز به هر ترتیبی برنده شویم و به این سه امتیاز این مسابقه دست یابیم، مهم این بود که به رشد خود ادامه دهیم و به صدر جدول برسیم. ما در این مدت به شدت تلاش کرده و رشد کرده‌ایم و حالا نتیجه اش را نیز در زمین می‌بینیم. برنده شدن در مسابقه امروز برای ادامه روند رو به رشد بارسلونا در این فصل بسیار مهم بود و ما در حال حاضر کاملا در مسیر درستی قرار دادیم.

1745978

ما با فرم خوبی به استراحت بازی های ملی رسیدیم و در ادامه نیز با باقی مسابقات فصل روبه‌رو خواهیم شد. فکر می‌کنم اخراج بازیکن حریف کاملا واضح بود و روبرت لواندوفسکی در آن صحنه در موقعیتی تک به تک قرار داشت. ما می‌دانستیم که باید صبور باشیم، زیرا آنها به سمت عقب خواهند رفت. گاهی اوقات عملکرد ما مانند بازی اول مقابل رایو وایه کانو ناامیدکننده بوده، اما باید هنگام مالکیت توپ صبور بود و سپس مسیر باز کردن دروازه حریف پیدا می شود.

پریدن از روی لوگوی بارسلونا و تشویق هواداران؟ من احترام زیادی برای باشگاه قائل هستم، بسیار ممنونم و هر زمان که بتوانم از پا گذاشتن روی لوگوی باشگاه اجتناب می کنم."

دیدگاه‌ها