کد خبر : 1845374 | 04 مهر 1401 ساعت 21:20 | 92.4K بازدید | 26 دیدگاه

کارلوس کاروالیال:

پرتغال از رونالدو عبور کرده؛ دیگر به او متکی نیستیم

مربی پرتغالی باشگاه الوحده معتقد است که پرتغال برای کسب موفقیت دیگر به درخشش کریستیانو رونالدو متکی نیست و حالا بازیکنان تاثیرگذار دیگری هم در اختیار دارد.

پرتغال از رونالدو عبور کرده؛ دیگر به او متکی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب تیم ملی پرتغال در آخرین بازی دور گروهی لیگ ملت های اروپا میزبان اسپانیاست. پرتغال پس از پیروزی بر جمهوری چک و شکست خانگی اسپانیا مقابل سوئیس، صدرنشین شده و با یک تساوی نیز راهی نیمه نهایی خواهد شد. اسپانیا که در دوره قبلی تا فینال نیز صعود کرد، حتما باید پیروز شود تا به دور بعد برود.

1748110

کارلوس کاروالیال، مربی سابق تیم های اسپورتینگ لیسبون، براگا، سوانسی، بشیکتاش و... که اکنون هدایت الوحده امارات را برعهده دارد، در مورد بازی فردا به مارکا گفت:« بازی برابری بین دو تیم برتر دنیای فوتبال خواهیم دید. دو تیم باشخصیت و کلاس جهانی که از لحاظ فنی و مقایسه بین نفرات، شرایط تقریبا برابری دارند. معتقدم نقطه قوت پرتغال انسجام تیمی‌اش است. ما یک تیم متحد و باانگیزه داریم که در همه خطوط خوب بازی می کند. واقعا شکست دادن این پرتغال بسیار سخت است.»

1748112

کاروالیال ادامه داد:« برای پرتغال یک مساوی هم کافی است تا به دور بعد برود ولی مطمئنم تیم برای پیروزی وارد زمین می شود. فکر می کنم پرتغال توپ و میدان را به اسپانیا بدهد و در عوض از جلو این تیم را پرس کند. پرتغال با استفاده از سرعت هافبک‌ها و بال‌هایش به دنبال ضربه زدن از روی ضدحملات خواهد بود. قدرت پرتغال در همه خطوط فوق العاده بالاست و من نمی توانم به طور مشخص از یک بازیکن خاص نام ببرم. پرتغال دیگر فقط کریستیانو رونالدو نیست و فراتر از او است. ما از رونالدو عبور کرده‌ایم. 

1748111

البته که رونالدو همچنان یک ستاره تاثیرگذار است ولی این تیم بازیکنان دیگری مثل دیوگو ژوتا، رافائل لیائو، دیوگو دالوت، برونو فرناندز و .... دارد که می توانند سرنوشت یک بازی را تعیین کنند. دشوار بتوانم فقط از یک بازیکن ارزشمند در پرتغال نام ببرم.»

دیدگاه‌ها