کد خبر : 1954371 | 10 مرداد 1402 ساعت 18:26 | 41.8K بازدید | 53 دیدگاه

چالش بزرگ مسی در آمریکا: دو یو تاک انگلیش!

راب تیلور، فوتبالیست فنلاندی اینترمیامی، می‌گوید لیونل مسی بر خلاف شایعات خیلی خوب انگلیسی صحبت کرده و همزمان برای بهتر شدن زبانش در کلاس‌های خصوصی شرکت می‌کند.

چالش بزرگ مسی در آمریکا: دو یو تاک انگلیش!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی همه دوران حرفه‌ای خود را در لیگ‌های اسپانیا و فرانسه سپری کرده و در هیچکدام از این دو لیگ نیازی به یاد گرفتن زبان انگلیسی نداشته است.

اما او امسال تابستان با تصمیمی غیرمنتظره راهی آمریکا شد تا پیراهن اینترمیامی را به تن کند. مسی در این کشور برای برقراری ارتباط با کادر فنی و هم‌بازی‌هایش باید با آنها انگلیسی صحبت کند. با اینکه اینترمیامی در ایالت فلوریدا قرار دارد و عده زیادی از ساکنین این ایالت به اسپانیایی مسلط هستند اما مسی چاره‌ای جز مسلط شدن به زبان انگلیسی در پیش نخواهد داشت.

راب تیلور، هم‌تیمی مسی در اینترمیامی که بازیکنی فنلاندی است، در گفتگو با اسکای در این باره صحبت کرد و با دفاع از ستاره بزرگ آرژانتینی گفت او در صحبت کردن به انگلیسی مشکلی ندارد و حتی به زودی می‌تواند در مصاحبه‌ها به انگلیسی پاسخ بدهد.

1904170

بازیکن فنلاندی اینترمیامی گفت: "من دارم در کلاس‌های اسپانیایی شرکت می‌کنم و لئو مسی در کلاس‌های انگلیسی. در حال حاضر لئو انگلیسی را کاملا می‌فهمد ولی در صحبت کردن هنوز کامل نیست. اما وقتی وارد زمین می‌شویم لئو با زبان فوتبال صحبت می‌کند زبانی که آن را به بهترین شکل ممکن بلد است. در یک تیم فوتبال لازم نیست بازیکن‌ها حتما به یک زبان صحبت کنند. زبان فوتبال کافی است. لئو در این مدت با من انگلیسی صحبت کرده و به نظرم زبانش خیلی هم خوب است و به زودی بهتر می‌شود تا جایی که بتواند مصاحبه‌ها را هم به انگلیسی انجام بدهد".

دیدگاه‌ها