کد خبر : 1978578 | 17 آبان 1402 ساعت 22:02 | 63.1K بازدید | 31 دیدگاه

خبر امیدوارکننده: مسی به نوکمپ برمی‌گردد

بارسلونا قصد دارد با برگزاری یک بازی ویژه، لیونل مسی را به اسپاتیفای نوکمپ برگرداند.

خبر امیدوارکننده: مسی به نوکمپ برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی از زمانی که نتوانست قراردادش را با بارسلونا تمدید کند و اسپانیا را به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کرد، دیگر نتوانست حتی در یک بازی خداحافظی در بارسلونا بازی کند.

او در پنجره نقل‌و‌انتقالات تابستان گذشته نیز در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار داشت اما پس از کش و قوس‌های فراوان این انتقال انجام نشد و او راهی اینتر میامی شد.

1951451

پس از پایان این فصل لیگ ام‌ال‌اس در سال ۲۰۲۳ هم شایعاتی بود که مسی می‌تواند تا آغاز فصل بعدی، به‌صورت قرضی به بارسلونا بپیوندد اما این شایعات نیز توسط خود او بارها تکذیب شد تا بار دیگر هواداران از دیدن دوباره او در بارسلونا، ناامید شوند.

مسئولان بارسلونا و خوان لاپورتا اخیرأ چندین بار به صورت مستقیم و غیرمستقیم تایید کرده‌اند که قطعا یک بازی خداحافظی برای لیونل مسی برگزار خواهد شد تا هواداران و او با یکدیگر یک خداحافظی باشکوه و مناسب داشته باشند.

1951452

امروز خبری منتشر شد که امید هواداران را برای دیدن آن روز بیشتر کرد. به گفته منابع اسپانیایی، بارسلونا ممکن است به عنوان بخشی از جشن صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس باشگاه، در سال ۲۰۲۴ در یک بازی ویژه در ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ میزبان تیم ملی آرژانتین باشد. این می‌تواند بهترین شانس برای بازگشت مسی به نوکمپ و خداحافظی‌اش با هواداران بارسلونا باشد.

1951453

دیدگاه‌ها