کد خبر : 1987110 | 24 آذر 1402 ساعت 10:18 | 7.5K بازدید | 6 دیدگاه

هدفم قهرمانی در کشور بود

آذرپیرا: نمی‌دانم چه کسی در کسب سهمیه شرکت می‌کند

ملی‌پوش ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: هدفم این بود در مسابقات قهرمانی کشور اول شوم و با تلاش به آن رسیدم.

آذرپیرا: نمی‌دانم چه کسی در کسب سهمیه شرکت می‌کند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری فارس، امیرعلی آذرپیرا درباره فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور و برتری مقابل محمدحسین محمدیان، عنوان کرد: کشتی بسیار خوبی بود و توانستم برنده از میدان خارج شوم. محمدیان کشتی‌گیر بزرگی است، المپیک رفته، قهرمان کشورمان و جهان است اما من توانستم کشتی خوبی بگیرم و او را شکست دهم. 

آزادکار ۹۷ کیلوگرم کشورمان در پاسخ به این سوال که با مصدومیت توانسته کشتی بگیرد و قهرمان شود، گفت: من هم مصدومیت داشتم اما با نظر کادر فنی در قهرمانی کشور شرکت کردم. مسابقات را یکی یکی بردم و قهرمان شدم. 

آذرپیرا درباره اینکه جو سالن علیه شما بود این شرایط را چطور دیدی، خاطرنشان کرد: قطعا جو سالن به نفع من نبود و به نفع حریف بود اما خدا را شکر این جو روی من تاثیری نداشت و اینکه همه را به سود خودم می‌دیدم اینکه مرا تشویق می‌کردند. 

وی درباره اینکه برنامه شما برای آینده چیست و هنوز مراحل دیگری هم مانده، اظهارداشت: اولین مرحله انتخابی اینجا بود. البته من در مسابقات منطقه‌ای هم شرکت کرده بودم اما هدفم این بود بتوانم در کشوری اول شوم. خیلی تلاش و کار کردم و توانستم به آنچه می‌خواهم برسم. 

آذرپیرا در پاسخ به این سوال که حضور علیرضا رضایی و مصطفی حسین‌خانی در کنار شما چقدر تاثیر داشت، گفت: علیرضا رضایی مانند یک پدر کنار ما بود و حسین‌خانی هم من شاگرد او هستم و کنار او تمرین می‌کنم. ما با هم خیلی نزدیک بودیم و ماه‌ها کنار هم تمرین کرده بودیم. او خودش کشتی گرفته و حالا به عنوان مربی با ما کار می‌کند. از مربی خودم هم تشکر می‌کنم که توانستیم به اینجا برسیم. از خانواده، مربیان و همه که کنار من بودند و کمک کردند تشکر می‌کنم. 

این کشتی‌گیر ۹۷ کیلوگرم درباره اینکه چقدر امیدوار است در مسابقات قرقیزستان به سهمیه المپیک برسد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم در این مسابقات چه کسی شرکت می‌کند این‌ها همه نظر کادر فنی است. کادر فنی هر تصمیمی بگیرد من همان را انجام می‌دهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از رقیبان خود از جمله تاژودینوف، اسنایدر و سعداله‌یف آنالیزی داشته‌ای یا خیر، گفت: آنالیز دقیق خیر اما کشتی‌های آنها را دیده‌ام. امیدوارم بتوانم آنها را شکست دهم.

دیدگاه‌ها