کد خبر : 2000760 | 19 بهمن 1402 ساعت 19:55 | 26.8K بازدید | 23 دیدگاه

وریا غفوری، دوره جدید ستارگی با کت و شلوار

دوران جدیدی از زندگی فوتبالی وریا غفوری آغاز شده است و کاپیتان سابق استقلال وارد عرصه جدیدی شده است.

وریا غفوری، دوره جدید ستارگی با کت و شلوار

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری با حضور در ویژه برنامه آنتن و کارشناسی دو دیدار حساس ایران مقابل ژاپن و قطر وارد دوران جدیدی از زندگی فوتبال خود شد و اولین حضورش به عنوان کارشناس را تجربه کرد و به تجزیه تحلیل فوتبال پرداخت.

وریا در زمان نه‌چندان دور کاپیتان و ستاره تیم استقلال بود و روزهای درخشانی را در دوران بازیگری خود پشت سرگذاشت و حالا با کاریزما و شخصیت منحصر به فردش وارد مرحله جدیدی از زندگی شده که متفاوت‌تر از دوران بازیگری است، ورود به عرصه مربیگری، کارشناسی و تجزیه و تحلیل نیازمند هوش فوتبالی و شناخت صحیح از فوتبال دارد که به نظر می‌رسد وریا در سطح بالایی در تمام این موارد قرار دارد و پتانسیل ورود به این فضا را دارد.

ویژه برنامه آنتن اولین حضور وریا غفوری مقابل دوربین به عنوان کارشناس بود و تجربه این فضا در دو بازی حساس ایران و ری‌اکشن‌هایی که او نسبت به شرایط مسابقات ایران در زمان صعود و پیروزی مقابل ژاپن و حذف و شکست مقابل قطر تصاویر جالبی را از این حضور به یادگار گذاشت.

ویدئو: 324073

وریا چندی قبل در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده بود و رسما برای ورود به ایرن عرصه مدارک مورد نیاز را پشت سرگذاشت تا به‌صورت آکادمیک و رسمی کار خود را شروع کند.

دیدگاه‌ها