کد خبر : 1691947 | 06 تیر 1399 ساعت 16:45 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

ارلینگ هالند:

تازه به دورتموند آمده ام؛ کجا بروم؟

ارلینگ هالند ستاره نروژی بوروسیا دورتموند، هرگونه شایعات مربوط به جدایی اش را تکذیب کرد.

تازه به دورتموند آمده ام؛ کجا بروم؟

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند پدیده نروژی این فصل اروپا زمستان گذشته سالزبورگ را به مقصد بروسیا دورتموند ترک کرد و در این تیم هم به درخشش ادامه داده است. هنوز شش ماه از این انتقال نگذشته ولی شایعات در مورد جدایی او به گوش می رسند.

 

 

1506086

 

 

شایعاتی که حکایت از انتقال او به رئال مادرید دارند اما این اتفاق شاید در تابستان پیش رو ممکن نباشد. وضعیت اقتصادی بد باشگاه ها پس از شیوع کرونا هر انتقال گران قیمتی را با تردید مواجه کرده است.

هالند فصل جاری با پیراهن سالزبورگ و دورتموند توانسته 44 گل بزند و 10 پاس گل بدهد و بدون شک فصل بعد، امید اول دورتموند برای رقابت با بایرن در کورس قهرمانی بوندسلیگا خواهد بود.

 

 

1496548

 

 

گفته می شود که می توان بند فسخ 75 میلیون یورویی او را از ژانویه 2021 فعال کرد ولی هالند فعلا هیچ تمایلی برای جدایی از دورتموند ندارد.

او در این رابطه گفت:« چندان به آینده فکر نمی کنم و در زمان حال زندگی می کنم. هر زمان وقتش برسد، تصمیم خواهم گرفت که چه چیزی به صلاح فوتبالم است. من تازه به دورتموند پیوسته ام و این تصمیم را با اطمینان خاطر و بررسی همه جوانب گرفتم. دورتموند یکی از بهترین تیم های دنیاست و تا 2024 نیز قرارداد دارم. در واقع چند ماهی نیست که اینجا هستم و فعلا اصلا و ابدا به جدایی فکر نمی کنم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها