کد خبر : 1706811 | 18 شهریور 1399 ساعت 19:56 | 56.5K بازدید | 0 دیدگاه

پرده برداری از تیم یحیی در بازی دوستانه

پرسپولیس با 4-4-2 کلاسیک برابر شهرخودرو

پرسپولیس در حالی امروز در یک بازی دوستانه به مصاف شهرخودرو رفت که یحیی گل محمدی از بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته در ترکیب اصلی استفاده کرد.

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس امروز در یک بازی دوستانه در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف شهرخودرو رفته است. این بازی از آن جهت قابل توجه است که هر دو تیم باید چند روز دیگر در رقابت های حساس لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند. 

 

 

1525732

 


یحیی گل محمدی که در این فصل تیمی براساس برنامه های تاکتیکی مدنظرش می بندد امروز ترکیب تیمش را بر اساس روش 4-4-2 کلاسیک مورد علاقه اش برابر شهرخودرو به میدان فرستاد. در این ترکیب حامد لک درون دروازه قرار گرفت. 


در خط دفاعی سعید آقایی بازیکن جدید این تیم در دفاع چپ به میدان رفت و شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان در دفاع وسط بازی می کنند. اما تغییری که به نظر می رسد پرسپولیس در این فصل در ترکیبش خواهد داشت این است سیامک نعمتی احتمالا مدافع راست اصلی این تیم خواهد بود. نعمتی در این بازی در در دفاع راست به کار گرفته است. 

 

 

1525734

 


اما در ترکیب 4 نفره خط میانی، احمد نوراللهی و میلاد سرلک وسط ، احسان پهلوان هافبک راست و بشار رسن در پست هافبک چپ بازی می کنند. در خط حمله پرسپولیس هم عیسی آل کثیر و وحید امیری بازی می کنند.


در آن سوی میدان سیدمهدی رحمتی سرمربی این فصل شهرخودرو در حالی که خودش دیگر درون دروازه نمی ایستد از محمدناصری درون دروازه استفاده کرد.

 

 

1525734

 


رحمتی شهرخودرو را با روش 4-3-3 در نیمه اول به زمین فرستاد. در ترکیب این تیم فرشاد فرجی، علی نعمتی، محمدعلی فرامرزی و حسن جعفری در خط دفاعی، اکبر صادقی، علی طاهران، علی نبی زاده در خط میانی و  حسین مهربان، محمدرضا خلعتبری، امین قاسمی نژاد سه مهاجم این تیم هستند.


بازی دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو در نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها