کد خبر : 1702201 | 25 مرداد 1399 ساعت 15:22 | 63.4K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش آاس؛

خواسته های بازیکنان بارسا پس از شکست تاریخی

شکست تاریخی 8-2 بارسا برابر بایرن مونیخ تبعات سنگینی برای تمامی ارکان این باشگاه در پی خواهد داشت.

خواسته های بازیکنان بارسا پس از شکست تاریخی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ متحمل شکست سنگینی شد. کمتر کسی تصور می کرد بارسا هشت گل از بایرن دریافت کرده و سنگین ترین شکست تاریخ این رقابت ها را تجربه کند.

 

 

1519576

 

 

پس از اتمام بازی جرارد پیکه اولین نفری بود که در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد و در اظهارنظری طوفانی گفت:« بازی وحشتناکی بود و حس بسیار بسیار بدی دارم. خجالت و شرمندگی فقط یک حرف است و حسی که دارم ورای شرمندگی است. نمی توان اینگونه رقابت کرد. این نه اولین بار بود که اینگونه تحقیر می شدیم و نه حتی سومین بار. شب خیلی خیلی سختی است و امیدوارم باعث تغییرات گسترده ای شود.

همه باید تعمق کنند و قطعا باشگاه نیاز به تغییرات دارد. نه از تغییر مربی حرف می زنم و نه تغییر بازیکن. اشاره ام به هیچکس نیست ولی این تیم نیاز به تغییراتی گسترده در همه سطوح دارد چرا که این اولین بار نبود که اینچنین شکست می خوردیم. نه دومی بود و نه حتی سومی.»

پیکه همچنین گفت که اگر نیاز به تغییر و تحول باشد، خودش اولین نفری است که از بارسا خواهد رفت.

 

 

1519629

 

 

در رختکن اما اظهارنظر او صریح تر بود و بزرگان رختکن همچون لیونل مسی نیز با او موافق بودند. جملگی خواهان این هستند که جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه فداکاری کرده و انتخابات زودرس باشگاه را اعلام کند و به این ترتیب یک سال زودتر از پست خود کنار برود. بازیکنان معتقدند کادر مدیریتی فعلی و به خصوص تیم مدیریت ورزشی به رهبری اریک آبیدال مسئول شرایط کنونی تیم هستند و آنها سال به سال با تصمیمات غلط و خریدهای ناموفق، تیم را تضعیف کرده اند.

بازیکنان همچنین خواهان آمدن ژاوی هرناندز هستند و معتقدند تنها راه نجات و برون رفت از شرایط فعلی، انتصاب ژاوی به جای کیکه ستین است.

دیدگاه‌ها