کد خبر : 1702500 | 26 مرداد 1399 ساعت 15:55 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

فابیو کاپلو:

به من گفته بودند که در بارسا بی برنامگی موج می زند

سرمربی مشهور ایتالیایی نسبت به حذف تحقیرآمیز بارسلونا از لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.

به من گفته بودند که در بارسا بی برنامگی موج می زند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دو شب پیش با شکست 8-2 از بایرن مونیخ وداعی تلخ و تحقیرآمیز با لیگ قهرمانان داشت. بارسا که توانسته بود هر طور شده خود را به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برساند، به بدترین شکست ممکن از دور رقابت ها کنار رفت تا فصل 20-2019 برای این تیم بدون جام به پایان برسد.

 

 

1520199

 

 

بارسلونا روی نیمکت بازیکنانی هم سطح با بازیکنان داخل زمین نداشت و کادر فنی این تیم نیز نتوانست در این مقطع حساس قابلیت های خود را نشان دهد. در چند سال گذشته و به خصوص پس از جدایی نیمار در سال 2017، مبالغ زیادی برای خرید بازیکنان جدید هزینه شده اما برای مثال، عثمان دمبله و آنتوان گریزمان که برای پر کردن خلا نیمار جذب شده بودند، هر دو روز بازی با بایرن روی نیمکت بودند و فیلیپه کوتینیو گران ترین بازیکن تاریخ بارسا هم در ترکیب تیم رقیب یعنی بایرن مونیخ بود و دو گل هفتم وهشتم تیمش را به بارسا زد.

فابیو کاپلو سرمربی سابق میلان، یوونتوس و رئال در مورد حذف بارسلونا گفت:« آریدو برائیدا(مشاور ورزشی سابق بارسا) به من گفته بود که در بارسلونا ایده روشن و مشخصی ندارند و یک بی برنامگی خاصی در این باشگاه دیده می شود. آنها نمی دانند که چه زمانی باید اقدام به جذب بازیکن کنند یا حتی چه بازیکنانی به کار تیم می آیند. برائیدا چندین سال برای بارسا کار می کرد و از وقوع چنین اتفاقی می ترسید. او می دانست که بارسلونا به چنین روزی خواهد رسید.

بحران فعلی بارسا نتیجه چندین سال بی برنامگی در همه سطوح است و این تیم سال به سال نسبت به گذشته ضعیف تر شده است.»

 

 

 

 

1519717

 

 

دیدگاه‌ها