کد خبر : 1725822 | 26 آذر 1399 ساعت 22:05 | 114.3K بازدید | 0 دیدگاه

شروط مفصل هیئت مدیره برای احمد مددی

صورتجلسه عجیب انتخاب مدیرعامل استقلال (عکس)

در حالی امشب احمد مددی به عنوان مدیرعامل آبی پوشان انتخاب شد که رئیس هیئت مدیره به او رأی اعتماد نداد.

صورتجلسه عجیب انتخاب مدیرعامل استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جلسه اعضای هیئت مدیره استقلال برای انتخاب مدیرعامل این باشگاه در شرایطی برگزار شد که از مدت ها قبل شایعاتی پیرامون اختلاف اعضا هیئت مدیره با مددی مطرح و حتی اعلام شده بود در صورت انتخاب مددی به عنوان مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره از حمله خلیل زاده دست به استعفا خواهند زد.


به هر حال پس از گذشت بیش از 75 روز از برکناری احمد سعادتمند، بالاخره اعضای هیئت مدیره استقلال نسبت به انتخاب مدیرعامل این باشگاه اقدام کردند و در این میان با اضافه شدن حمیدرضا آصفی به عنوان عضو پنجم هیئت مدیره، احمد مددی به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد.


ساعتی پس از برگزاری جلسه انتخاب مدیرعامل استقلال، تصاویری از صورت جلسه هیئت مدیره در رابطه با انتخاب احمد مددی در فضای مجازی دست به دست شد که این صورت جلسه حاوی نکاتی عجیبی است.


در این بین اعضای هیات مدیره شروطی را برای مدیرعاملی مددی انتخاب کردند که در نوع خود جالب است. در این صورتجلسه مشخص شده که احمد مددی برای هرگونه انتصاب و یا برکناری در باشگاه استقلال باید ابتدا از اعضای هیئت مدیره نظرخواهی و پس از تأیید آنها، نسبت به این عزل و نصب ها اقدام کند. بدین ترتیب مدیرعامل استقلال عملا نمی تواند بدون اجازه اعضای هیئت مدیره عزل و نصبی در باشگاه صورت دهد.


در بند 5 این صورتجلسه آمده است در صورتی که مددی به مصوبات هیئت مدیره توجه نکند، آنگاه اعضای هیئت مدیره این قدرت را خواهند داشت که بدون توجه به نظرات مجمع، او را از مدیرعاملی استقلال برکنار کنند. در واقع طبق این صورتجلسه، هرگونه مخالفت مددی با مصوبات هیئت مدیره می تواند منجر به برکناری او شود.


خروجی این صورت جلسه به نوعی دست و بال مدیرعامل جدید استقلال را بسته است و او هیچ گونه استقلال رأی ندارد و در کوچکترین مسائل باشگاه باید ابتدا مجوز آن را از هیئت مدیره باشگاه کسب کند در غیر اینصورت از پستش اخراج می شود.

 

1554162

 

1554161

 

مصوبات امروز هیئت مدیره استقلال خیلی زود به بیرون درز داده شده و در رسانه‌ها به چاپ رسیده است.


به هر حال مشخص نیست زمانی که قرار است تمام تصمیمات مربوط به باشگاه استقلال از فیلتر اعضای هیئت مدیره عبور کند، دلیل انتخاب مدیرعاملی که هیچ گونه قدرت اجرایی در مقابل پنج عضو هیئت مدیره ندارد، برای چیست.


در دیگر بندهای این قرارداد نیز آمده است که اسماعیل خلیل زاده به عنوان نماینده مالی و اقتصادی باشگاه انتخاب شده و کلیه مسائل اقتصادی باشگاه باید به تأیید رئیس هیئت مدیره استقلال برسد.


در این بین مهدی عبدیان مسئول نقل و انتقالات و امور فنی، آصفی نماینده باشگاه در امور بین الملل و حجت نظری نیز به عنوان سخنگوی باشگاه انتخاب شدند. این در حالی است که لا به لای این انتصابات، اسمی از هادی زبده شیرکوهی دیگر عضو هیئت مدیره به میان نیامده است.


نکته عجیب اینجاست که در صورتجلسه انتخاب مددی به عنوان مدیرعامل استقلال، امضای 4 نفر از اعضای هیئت مدیره وجود دارد. در این میان، اسماعیل خلیل زاده به عنوان رئیس هیئت مدیره، این نامه را امضا نکرده و دلیل آن نیز مشخص نشده است. به نظر می رسد این مصوبات نوعی شروط برای مددی است که مدیرعامل جدید باشگاه باید تمامی آنها را اجرا کند.

 

دیدگاه‌ها