کد خبر : 1749230 | 25 فروردين 1400 ساعت 19:47 | 26.8K بازدید | 1 دیدگاه

سیاست بایرن‌مونیخ در مورد هانسی فلیک مشخص شد

فابریزیو رومانو، خبرنگار معتبر اسکای اسپورتس، مدعی شد باشگاه بایرن‌مونیخ پیش از آغاز مذاکرات برای به خدمت گرفتن سرمربی جدید، منتظر تصمیم هانسی فلیک خواهد بود.

سیاست بایرن‌مونیخ در مورد هانسی فلیک مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با وجود پیروزی یک گله در مسابقه شب گذشته برابر پاری سن ژرمن، از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت تا تیم‌ هانسی فلیک فرصت دفاع از عنوان قهرمانی را از دست داده باشد.

 

بعد از حذف تلخ باواریایی‌ها از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شایعات در مورد هانس فلیک اوج گرفته است. لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، دیشب اعلام کرد که فلیک به طور قطع جانشین یواخیم لوو در تیم ملی آلمان خواهد شد. از طرف دیگر با وجود تکذیب ناگلزمان، گفته می شود که باشگاه بایرن‌مونیخ مذاکراتی را برای به خدمت گرفتن این سرمربی جوان آغاز کرده است.

 

 

1590880

 

 

با وجود تمام شایعات که پیرامون آینده هانسی فلیک و نیمکت بایرن مونیخ مطرح شده است، فابریتزیو رومانو مدعی شده که باشگاه آلمانی پیش از آغاز مذاکره برای به خدمت گرفتن سرمربی جدید منتظر خواهد ماند تا فلیک تصمیم قطعی خود را به آنها اعلام کند.

 

البته خبرنگار مطرح اسکای اسپورتس ادعا می کند که پیشنهاد تیم ملی آلمان به هانسی فلیک کاملاً جدی است و احتمال اینکه او در تابستان جانشین یواخیم لوو شود بسیار بالا است اما در عین حال او هنوز تصمیم قطعی خود را اتخاذ نکرده است.

دیدگاه‌ها