کد خبر : 1856858 | 11 آذر 1401 ساعت 10:30 | 40.7K بازدید | 8 دیدگاه

انریکه: اگر می‌دانستم حذف شده بودیم سکته می‌کردم!

لوئیز انریکه، سرمربی اسپانیا، می‌گوید نتیجه بازی همزمان را بررسی نکرده و خبری از احتمال حذف تیمش نداشته است.

انریکه: اگر می‌دانستم حذف شده بودیم سکته می‌کردم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی ژاپن رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
لاروخا با وجود شکست ناباورانه در این بازی توانست به لطف پیروزی پرگل در بازی اول برابر کاستاریکا و تفاضل گل بهتر به مرحله یک هشتم صعود کند. 
این اتفاق در حالی رخ داد که در مقطعی در بازی همزمان، کاستاریکا موفق شد از آلمان پیش بیفتد و در صورتی که آن نتیجه پابرجا می‌ماند این تیم اسپانیا بود که در جایگاه سوم گروه قرار می‌گرفت و از دور مسابقات حذف می‌شد. 
انریکه پس از پایان این بازی در نشست خبری مدعی شد که به هیچ وجه از این موضوع اطلاع نداشته و نتیجه بازی همزمان را بررسی نکرده است. 

1773667

سرمربی تیم ملی اسپانیا در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما حذف شده بودیم؟ من اصلا حواسم به بازی همزمان نبود. این اتفاق چه زمانی و چطور رخ داد؟ من اصلا از این موضوع خبر نداشتم. اگر متوجه می‌شدم، ممکن بود کنار زمین سکته کنم.»
به این ترتیب، اسپانیا موفق شد به عنوان تیم دوم گروهش به مرحله بعدی جام جهانی 2022 صعود کند و حالا باید در یک هشتم به مصاف تیم ملی مراکش برود. 
 

دیدگاه‌ها