کد خبر : 1921339 | 27 فروردين 1402 ساعت 10:09 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

احساس شوماخر از کار کردن با همکاران پدرش

مایک شوماخر گفت چه چیزهای او را به عنوان راننده ذخیره در تیم مرسدس آلمان شگفت‌زده کرده است.

احساس شوماخر از کار کردن با همکاران پدرش

به گزارش"ورزش سه" وبه نقل از تسنیم، مایک شوماخر فرزنده اسطوره آلمانی فرمول یک و قهرمان هفت دوره این مسابقات که از سال 2013 در کما به سر می‌برد، گفت: وقتی در نقش یک راننده مبارز هستید به طور معمول در مسیر نمی‌شنوید که بین مهندسان چه می‌گذرد. بنابراین در طول جلسات بسیار جالب بود. من از اولین مسابقه فصل در بحرین شوکه شدم، انتظار تبادل اطلاعات زیادی را نداشتم.

راننده ذخیره مرسدس افزود: چیزی که من واقعاً از کار با این گروه از مهندسان قدردانی می‌کنم این است که آنها واقعاً به شما گوش می‌دهند و نظرتان مهم است. چیزی که از جنبه احساسی مهم است این است که بسیاری از افرادی که اکنون در تیم کار می‌کنند، زمانی که پدرم در این تیم مسابقه می‌داد، هنوز هم اینجا هستند.

1852901

مایک شوماخر در ادامه اظهار داشت: اکنون دوره زمانی جالبی برای من است، می‌توانم با دو راننده عالی در مرسدس کار کنم، کاری که همیشه امکان‌پذیر نیست. من چیزهای زیادی در مورد آنچه از نظر آمادگی آخر هفته برای مسابقات است، یاد گرفتم. من قبلاً دانش زیادی در مورد مجموعه مهارت‌های خود به دست آورده‌ام. فکر نمی کردم در مرسدس بتوانم خیلی چیزهای جدید را به این سرعت یاد بگیرم.

دیدگاه‌ها