کد خبر : 1922594 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 17:43 | 138.9K بازدید | 35 دیدگاه

درست نیست در مورد داوری صحبت کنیم؛

یحیی بهترین بازیکن دربی را انتخاب کرد

سرمربی پرسپولیس آرامش خود را در طول نشست خبری نیم ساعته در استادیوم کاظمی به بهترین شکل حفظ کرد.

یحیی بهترین بازیکن دربی را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، نشست خبری دربی جذاب‌ترین رویداد پیش از شهرآورد است که خبرنگاران حوزه پرسپولیس و استقلال همگی علاقه دارند در آن شرکت کنند و سوال خود را از سرمربی دو تیم بپرسند. در این بین همه انتظار دارند تیتر یک را از سرمربی بگیرند اما امروز یحیی با آرامش خاصی به سوالات پاسخ داد و به جز یک مورد وارد هیچ جنجالی نشد.

نکته جالب جایی بود که یکی از خبرنگاران در مورد داوری پرسید و گل‌محمدی که عموما به داوری اعتراض دارد، در این خصوص گفت: قبل از بازی شاید درست نباشد درباره داوری صحبت کنیم. برای پیام حیدری و تیمش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند و بهترین بازیکن زمین آقای حیدری باشد.

1855286

بلافاصله بعد از این سوال خبرنگاری در خصوص پرداخت بدهی‌های باشگاه استقلال از سوی بانک شهر پرسید و در شرایطی که این موضوع جنجال‌هایی را در روزهای اخیر به وجود آورده بود، عنوان کرد: این تصمیم‌گیری‌ها مدیریتی است و ربطی به بازی و بحث فنی ما ندارد. من در این مورد اظهارنظر نمی‌کنم و شرایط ما طوری است که بهتر است بحث ما در مورد مسائل فنی باشد، من به مسائل مدیریتی ورود نمی‌کنم.

ویدئو: 298466

این در حالی است که یحیی حتی در مورد مسائل داخلی پرسپولیس و مشکلات مالی این تیم نیز صحبت خاصی را انجام نداد و گفت که هواداران پرسپولیس از این موضوع اطلاع دارند.

1855285

باید دید این آرامش و تمرکز سرمربی پرسپولیس چه نتیجه‌ای برای این تیم خواهد داشت و آیا بازیکنان نیز با همین شرایط وارد زمین خواهند شد یا خیر.

دیدگاه‌ها