کد خبر : 1997155 | 04 بهمن 1402 ساعت 22:37 | 57.3K بازدید | 38 دیدگاه

اختلاف جدی در رئال بر سر بهترین مدافع کنار جهان!

مدیریت و کادر فنی رئال مادرید بر سر آینده فرلاند مندی در این باشگاه دچار اختلاف شده‌اند.

اختلاف جدی در رئال بر سر بهترین مدافع کنار جهان!

به گزارش "ورزش سه"، علاقه رئال مادرید به جذب آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، در چند ماه گذشته به خوبی مشخص شده است. مادریدی‌ها مشتاق جذب مدافع بایرن مونیخ هستند. به نظر آنها دیویس راه‌حل کوتاه‌مدت و بلندمدت مشکلات دفاع چپ تیم است.

اگر دیویس به رئال مادرید ملحق شود، به احتمال زیاد یکی از دو مدافع چپ فعلی آنها، یعنی آلفونسو دیویس و فران گارسیا، در تابستان آینده فروخته خواهد شد.

بر اساس گزارش نشریه آاِس، اختلافاتی جدی بر سر این موضوع بین هیئت‌مدیره رئال و کادر فنی باشگاه وجود دارد. مدیریت باشگاه خواهان فروش مندی است، در حالی‌که کادر فنی می‌خواهند بر روی بازیکن ۲۸ ساله فرانسوی حساب کنند و حتی اگر دیویس به تیم اضافه شود، او را در ترکیب نگه دارند.

مندی پس از یک فصل ناامیدکننده، در این فصل پیشرفت زیادی کرده و یکی از بازیکنان موردعلاقه کارلو آنچلوتی است. سرمربی ایتالیایی اخیرا او را «بهترین مدافع کنار جهان» نامیده و اصلا دلش نمی‌خواهد چنین بازیکن مهمی را از دست بدهد.

1982696

در آن سمت مدیران معتقدند نقل و انتقالات تابستان پیش رو آخرین پنجره‌ای خواهد بود که آنها می‌توانند مندی را با مبلغ خوبی به فروش برسانند، دیدگاهی که نظر آنها را مقابل نظر آنچلوتی قرار داده است.

دیدگاه‌ها