کد خبر : 2000024 | 16 بهمن 1402 ساعت 18:38 | 68.4K بازدید | 94 دیدگاه

تماشای 5 میلیون نفر و ثبت آمار تاریخی؛

رکوردشکنی آنتن با یحیی- وریا در بازی ایران- ژاپن

بینندگان وب‌سایت و اپلیکیشن آنتن در روز بازی ایران و ژاپن آمار جالب توجهی به ثبت رساندند.

رکوردشکنی آنتن با یحیی- وریا در بازی ایران- ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه حساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا موجب شد تا ویژه برنامه این بازی در استودیو آنتن با حضور دو مهمان ویژه برگزار شود و یک آمار تاریخی در پخش آنلاین برنامه‌های مجازی و اپلیکیشن‌ها به ثبت برسد.

ویژه برنامه آنتن با حضور یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس و وریا غفوری، کاپیتان پیشین استقلال و اجرای پژمان راهبر برگزار شد که استقبال جالب توجهی از این برنامه در وب‌سایت و اپلیکیشن آنتن به عمل آمد.

«آنتن» که در بین هواداران حرفه‌ای فوتبال و دنیای ورزش در ایران به‌عنوان مرجع پخش مسابقات شناخته شده و روزانه تمام رقابت‌های مهم ورزشی در سراسر دنیا را به طور زنده پخش می‌کند، دیدار تیم‌های ملی ایران و ژاپن در جام ملت‌های آسیا را در قالب یک ویژه برنامه با حضور یحیی گل‌محمدی و وریا غفوری پخش کرد که بینندگان زیادی برای این برنامه ثبت شد.

1987421

ویژه برنامه آنتن دیدار تیم‌های ملی ایران و ژاپن را مجموعا 5 میلیون نفر به طور زنده تماشا کردند که یک میلیون و 200 هزار نفر از آنها به طور همزمان مشغول تماشای این برنامه و همچنین بازی بودند که آماری بی‌سابقه و رکورد در بین تمام اپلیکیشن‌ها و سایت‌های پخش زنده در ایران به حساب می‌آید.

بولت پرسپولیساین موفقیت بی‌سابقه و تاریخی در بین اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های تماشای آنلاین است که در روز دیدار ایران و ژاپن با همراهی کاربران عزیز آنتن به ثبت رسید.

دیدگاه‌ها