کد خبر : 1774497 | 26 مرداد 1400 ساعت 14:06 | 75K بازدید | 4 دیدگاه

بایرن هم ستاره نروژی را می خواهد؛

یک مشتری هالند کنار رفت، یک غول جدید اضافه شد!

مدیران بایرن مونیخ تصمیم گرفته اند شانس خود را برای جذب ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند امتحان کنند.

یک مشتری هالند کنار رفت، یک غول جدید اضافه شد!

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم تمامی شایعات ماندن ارلینگ هالند، گلزن 22 ساله و نروژی برای یک فصل دیگر در دورتموند قطعی شده و این بازیکن در این تابستان جمع زنبورها را ترک نخواهد کرد. اما به نظر می رسد در تابستان سال 2022 و با فعال شدن بند جدایی این بازیکن، دورتموند دیگر توانایی حفظ ارلینگ هالند را ندارد و رفتن این ستاره آینده دار از این تیم در فصل بعد قطعی است.

 

تا به حال از تیم هایی چون بارسلونا و رئال مادرید به عنوان مشتریان قطعی ارلینگ هالند نام برده شده و حالا این بازیکن تیم جدیدی را خواهان خود می بیند. چلسی نیز خواهان جذب هالند بود، اما با خرید روملو لوکاکو دیگر بعید است آنها برای خرید او اقدام کنند و این تیم از این کورس کنار رفته است.

 

1634262

 

فابریتزیو رومانو مدعی شد بایرن مونیخ نیز یکی از باشگاه هایی است که در تابستان آینده در کورس برای جذب ارلینگ هالند شرکت خواهد کرد. از ماه سپتامبر، ارلینگ هالند و خانواده اش به همراه مینو رایولا به بررسی گزینه های خود برای انتخاب بهترین پروژه می پردازند. بند آزادسازی 75 الی 80 میلیون یورویی این بازیکن در تابستان سال بعد فعال می شود و بایرن مونیخ نیز شرایط جذب این بازیکن را در نظر گرفته است.

 

قرارداد رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی و 33 ساله بایرن مونیخ دو سال دیگر تمام می شود و بایرن مونیخ به خوبی می داند در صورت از دست دادن شانس جذب هالند، گزینه چندانی برای جانشینی لواندوفسکی نخواهد داشت. به همین دلیل احتمال فروش لوا در تابستان سال بعد و تلاش برای خرید ارلینگ هالند وجود دارد.

دیدگاه‌ها