کد خبر : 1939908 | 04 خرداد 1402 ساعت 21:19 | 35.8K بازدید | 6 دیدگاه

آخرین حضور فنایی روی نیمکت هوادار

رقیب عقاب در روز تولد او خداحافظی کرد!

داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های باشگاه هوادار در جدال با پرسپولیس برای آخرین بار روی نیمکت این تیم قرار گرفت و در ادامه مقصدی جدید و هیجان‌انگیز را تجربه می‌کند.

رقیب عقاب در روز تولد او خداحافظی کرد!

به گزارش “ورزش سه” داود فنایی، مربی گلرهای فعلی هوادار که سابقه فعالیت در پرسپولیس به عنوان بازیکن و مربی را دارد، روز ویژه‌ای را برابر تیم سابق خود تجربه کرد.

او که جزو مربیان خوب دروازه‌بانی در ایران شناخته می‌شود، در جدال امروز جام حذفی برابر سرخپوشان برای آخرین مرتبه روی نیمکت هوادار به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها قرار گرفت و حالا باید حضور در فضای جدیدی را تجربه کند.

فنایی انتخاب اول رضا عنایتی برای حضور به عنوان مربی گلرها در تیم امید است و به زودی کارش را در تیم المپیک آغاز می‌کند و راهی سخت برای شکست طلسم ۴ دهه‌ای خواهد داشت.

1790736

داود فنایی حالا در روز تولد بزرگترین رقیب خود در پرسپولیس، یعنی احمدرضا عابدزاده با خداحافظی از فضای باشگاهی، حضور در فوتبال ملی را تجربه می‌کند. دروازه‌بانی که در ابتدای فعالیتش به عنوان بازیکن در جمع سرخپوشان زیر سایه گلر اسطوره‌ای ایران قرار داشت اما در ادامه با توجه به شرایط خاصی، کار را در دست گرفت و بعدها به عنوان شماره یک پرسپولیس در قفس توری قرار گرفت.

به طور حتم مهم‌ترین ماموریت داود فنایی در فوتبال ایران، آماده‌سازی گلر برای موفقیت تیم امید در مسابقات حساس پیش رو است. بلکه با آغاز درخشش از همین نقطه، بتوان امیدوار به شکست طلسم حضور در المپیک بود.

دیدگاه‌ها