کد خبر : 1997156 | 04 بهمن 1402 ساعت 22:53 | 24.8K بازدید | 22 دیدگاه

توهین به وینیسیوس بدون جواب باقی ماند!

قضات اسپانیا تشخیص داده‌اند که بنرهای توهین آمیز در مایورکا را نمی‌توان با اطمینان به هواداران این تیم نسبت داد.

توهین به وینیسیوس بدون جواب باقی ماند!

به گزارش "ورزش سه"، پرونده یکی از موارد متعدد حملات نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور وارد مرحله جدیدی از بررسی شده است و قاضی حکم اولیه خود را در آن مورد صادر کرده است.

در ورودی یک رستوران که معمولا اولتراهای مایورکا به آن رفت و آمد دارند یک بنر بزرگ قرار داشته که روی آن نوشته بودند: "وینیسیوس تو یک آشغالی و رنگ پوستت درمان ندارد." این رویدادها به 25 می و قبل از بازی مایورکا و والنسیا برمی‌گردد. واحد هواپیمای بدون سرنشین پلیس ملی شناسایی کرد که چگونه گروهی از افراد پوسترهای تبلیغاتی تشکل‌های سیاسی را پاره کردند تا در جای آنها پیام‌هایی علیه وینیسیوس و خاویر تباس، رئیس لالیگا بنویسند. طبق گزارش روزنامه اولتیما هورا و وکیل دو نفر از متهمان به جرم نفرت ادعایی، قاضی در دستور خود نتیجه گرفته است که " چهره این افراد کامل مشخص نیست و اثبات نشده است که افرادی که این بنرها را قرار داده‌اند، طرفدار تیم خاصی بوده باشند."

1982700

وینیسیوس جونیور همچنین در آوریل گذشته در دادگاه دیگری در پالما از طریق ویدئوکنفرانس به دلیل توهین‌های نژادپرستانه که در بازی لالیگا مایورکا و رئال مادرید در فوریه 2023 در ورزشگاه سون مویکس دریافت کرد، شهادت داد. در آن دادگاه، وینگر برزیلی گفت که از توهین یک هوادار که او نیز متهم به نفرت پراکنی بود، آزرده شده است. این هوادار در نهایت با مجازات رو به رو شد و کارت عضویتش توسط باشگاه منطقه بالئاریک به مدت سه سال پس گرفته شد.

دیدگاه‌ها