کد خبر : 1777569 | 11 شهریور 1400 ساعت 23:45 | 25.7K بازدید | 3 دیدگاه

کریستین ویری:

بعد از جدایی رونالدو، اینتر شانس اصلی قهرمانی است

کریستین ویری، ستاره سابق اینتر، معتقد است که بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس حالا نراتزوری شانس اصلی قهرمانی سری آ است.

بعد از جدایی رونالدو، اینتر شانس اصلی قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل و پیش از دیدار هفته اول یوونتوس در رقابت‌های سری آ بود که فاش شد کریستیانو رونالدو خواهان ترک باشگاه ایتالیایی شده است؛ در این بین گفته شد که منچسترسیتی محتمل ترین گزینه برای فوق ستاره پرتغالی خواهد بود اما رونالدو در چرخشی قابل توجه حضور در تیم سابق خود یعنی منچستر یونایتد را ترجیح داد و یک بار دیگر به اولدترافورد بازگشت.

 

بعد از جدایی رونالدو از یوونتوس حالا کریستین ویری اینتر را شانس اصلی فتح اسکودتو می‌داند. ستاره سابق اینتر در این باره گفت: " قبل از این که کریستیانو رونالدو از یوونتوس جدا شود من مدام می گفتم که خط حمله این تیم قوی ‌تر است و آنها می‌توانند قدرتمند تر عمل کنند. اما اکنون من اینتر را دارای شانس بیشتری می دانم. وقتی می گویند بعد از جدایی رونالدو تاثیر کیه زا، موراتا و دیبالا افزایش خواهد یافت این مسئله اصلا برای من قانع کننده نیست.

 

 

1637415

 

 

هنگامی که بازیکنی مثل کریستیانو رونالدو جدا می شود شما دیگر نمی توانید گزینه بهتری داشته باشید. در واقع باید کسی بیاید که بتواند به اندازه او گلزنی کند. در مورد مویزه کین فکر می‌کنم که او بتواند چنین کاری انجام دهد اما باید تا پایان فصل منتظر ماند."

 

ویری درباره شرایط اینتر بعد از جدایی روملو لوکاکو نیز گفت: "لوکاکو بازیکنی نیست که بتوان برای جایگزین جذب کرد اما در عین حال اینتر موفق شده ادین ژکو را به خدمت بگیرد. از لحاظ فیزیکی ژکو قدرت کمتری نسبت به لوکاکو دارد و شش سال نیز از او بزرگتر است. در عین حال ژکو نیز بازیکن بسیار خوبی است و می‌تواند به هم تیمی های خود کمک زیادی بکند."

 

 

1637353

دیدگاه‌ها