کد خبر : 1814879 | 20 اسفند 1400 ساعت 23:18 | 24.3K بازدید | 6 دیدگاه

سوال حاشیه ای نپرسید، همه چیز عالی است!

غفوری: تیم تر از هر سال دیگری هستیم

کاپیتان استقلال معتقد است که تیمش امسال از هر سال دیگر تیم تر و نزدیک تر به قهرمانی است.

غفوری: تیم تر از هر سال دیگری هستیم

گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری که در دقیقه 81 بازی امشب به جای صالح حردانی وارد زمین شد، در خصوص پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: گرفتن این سه امتیاز قبل از دربی خیلی برای ما مهم بود. توانستیم با کسب سه امتیاز فاصله را حفظ کنیم و بعد از چند سال با اختلاف امتیاز بیشتری نسبت به پرسپولیس به استقبال بازی بزرگ می رویم و همه چیز عالی است.

او در مورد آمادگی خود برای دربی گفت: بعد از آسیبی که در نیم فصل اول داشتم خدا را شکر آمادگی و شرایط خیلی عالی دارم و آمادگی کمک به تیمم را هر چقدر که بازی کنم دارم.

کاپیتان استقلال در مورد حفظ فاصله در صدر و نزدیک شدن به قهرمانی گفت: هنوز هیچ چیز قطعی نیست. بازی های سختی پیش رو داریم. این که از الان به قهرمانی فکر کنیم خیلی ساده لوحانه است. هفته به هفته باید جلو برویم و با تمرکز بالا و متحدتر از همیشه بازی ها را یکی یکی برده و به هدفمان برسیم. احساس می کنم که تیم تر از هر سال دیگری هستیم و امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد.

غفوری در پاسخ به این سوال که آیا تیمش با توجه به شرایط محتاط تر از حریف در دربی حاضر می شد تاکید کرد: ما یک پلن تیمی داریم و طبق معمول بازی خودمان را انجام می دهیم. دربی بازی سختی است و تمرکز و انرژی بالاتری می خواهد.

او در مورد انتقاد منصوریان از مجیدی گفت: متوجه این اتفاق نشدم. لطفا سوال حاشیه ای نپرسید، همه چیز عالی است!

دیدگاه‌ها