کد خبر : 1849167 | 28 مهر 1401 ساعت 17:38 | 10.7K بازدید | 8 دیدگاه

آخرین خط تیره جدول هم حذف شد

نکونام در وطنی، مهمانی که همیشه می‌بازد!

جواد نکونام برای سومین بار پیاپی به عنوان سرمربی فولاد در استادیوم شهید وطنی شکست خورد.

نکونام در وطنی، مهمانی که همیشه می‌بازد!

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف انتظارها، این تیم نساجی بود که در دیدار برابر تیم نکونام، برنده بزرگ هفته لقب گرفت. شاگردان حمید مطهری با ارائه یک بازی خوب و با برنامه، توانستند با نتیجه 2 بر یک از سد فولاد گذشته و سه امتیاز مهم را به جمع اندوخته های خود اضافه کنند.

جواد نکونام در شرایطی راهی قائمشهر شده بود که خاطرات تلخ و شیرینی از آنجا دارد. او مربی‌ای بود که توانست رویای طولانی مدت مردم شهر خسته را برآورده کرده و نساجی را به لیگ برتر برساند. اتفاقی که نکو را به چهره ای محبوب میان مردم این شهر تبدیل کرده است.

1755012

با این حال، این سرمربی جوان پس از جدایی از نساجی، در تمام سفرهایش به قائمشهر شکست خورده است. او نخستین بار در لیگ نوزدهم و پس از انتخاب به عنوان سرمربی فولاد، در دیداری از هفته بیست و سوم برابر این تیم به میدان رفت؛ در شرایطی که فولاد تا دقیقه 80 با گل های لوسیانو پریرا و موسی کولیبالی از حریف خود پیش بود، به شکل عجیبی شکست خورد.

ابتدا حامد شیری روی پاس حسین ماهینی در دقیقه 80 گل نخست را به ثمر رساند. شیری در ادامه و در دقیقه 90 گل تساوی را هم وارد دروازه احسان مرادیان کرد و در دقیقه 97، مجتبی ممشلی تیر خلاص را بر پیکر نیمه جان تیم نکونام وارد کرد تا نساجی به شکلی دراماتیک، بازی را سه بر دو برنده شود.

1755011

در لیگ بیستم، 2 تیم باز هم به طرز عجیبی در هفته بیست و سوم به مصاف هم رفتند که تیم ساکت الهامی موفق شد با تک گل حسین زامهران از سد فولاد عبور کرده و یک پیروزی مهم را به دست بیاورد.

در لیگ بیست و یکم و به دلیل آماده نبودن استادیوم شهید وطنی، دیدار 2 تیم در مشهد برگزار شد و بالاخره امسال و در سومین سفر نکونام به قائمشهر، او یک بار دیگر تن به شکست داد تا به میهمانی همیشه بازنده در شهر خسته تبدیل شود.


عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها