کد خبر : 1711550 | 12 مهر 1399 ساعت 14:29 | 63.2K بازدید | 9 دیدگاه

علی‌نژاد: سعادتمند در مسیر مورد نظر هیات مدیره حرکت نکرد

واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی استقلال

معاون قهرمانی وزیر ورزش توضیحاتی را درباره برکناری احمد سعادتمند و تغییرات پیش آمده در باشگاه استقلال ارائه کرد.

واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مهدی علی‌نژاد در حاشیه نشست با محمدباقر نوبخت درباره درباره تغییر و تحولات باشگاه استقلال و جدایی احمد سعادتمند از مدیرعاملی این باشگاه بیان کرد: سعادتمند از سوی اعضای هیأت مدیره از مدیرعاملی کنار گذاشته شد و آنها بیانیه‌ای هم در این خصوص منتشر کردند. بلافاصله سرپرست این باشگاه منصوب شد. فکر می‌کنم امروز هیأت مدیره استقلال جلسه‌ای داشته و سرپرست استقلال هم اولویت‌ها را اعلام کرده و هیأت مدیره باشگاه هم اقدام‌هایی را برای این اولویت‌ها انجام خواهد داد.


علی نژاد درباره اینکه آیا اعضای هیأت مدیره و وزارت ورزش در انتخاب سعادتمند دچار اشتباه نشدند، گفت: قطعا انتخاب وی در ابتدای امر خوب بود و مسیر خوبی هم طی می‌شد اما در ادامه موضوعاتی دیگری پیش آمد که در بیانیه هیأت مدیره باشگاه به آن اشاره شده است. طبیعتا در هر همکاری امکان دارد کار خیلی خوب شروع شود اما در ادامه افراد نتوانند با هم ادامه بدهند این موضوع عجیب نیست و در همه دنیا هم اتفاق می‌افتد.


وی افزود: اگر هیأت مدیره مدیرعاملی را انتخاب می‌کند دلیلی ندارد تا روز قیامت کنار هم کار کنند. به هر حال سعادتمند مسیری که مورد انتظار و توقع هیأت مدیره بود نرفت. باید از زحمات وی تشکر کرد.


گفتنی است؛ صبح امروز تعداد کثیری از هواداران استقلال با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی از نمایندگان خواهان استیضاح مسعود سلطانی‌فر شدند.

 

دیدگاه‌ها