کد خبر : 1287741 | 17 آذر 1394 ساعت 01:54 | 24.7K بازدید | 1 دیدگاه

حبیب کاشانی در برنامه نود؛

ازوعده المپیکی شدن تا لقب سیندرلا به عادل

حبیب کاشانی که با حضور در راس مدیریت تیم ملی امید، امیدواری برای صعود این تیم را به المپیک بیش از پیش کرده در برنامه نود حاضر شد و به تشریح شرایط این تیم پرداخت.

ازوعده المپیکی شدن تا لقب سیندرلا به عادل
به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل سابق پرسپولیس ابتدا درگذشت هوادار این تیم در جریان دیدار برابر نفت تهران را به جامعه فوتبال و خصوصا هواداران پرسپولیس تسلیت گفت و در ادامه درباره شرایط این تیم اینطور توضیح داد: تمامی بازیکنان تیم ملی امید در تیم های بزرگسالان حضور دارند و نقش اول را در تیم خود ایفا می کنند. ما اکنون با توجه به لیست 50 نفره ای که در اختیار داریم می توانیم 4 تیم امید تشکیل دهیم.

وی ادامه داد: بعد از اتفاقاتی که افتاد در این تیم حضور یافتم و محمد خاکپور را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم. 28 سال بود از این مرحله عبور نکرده بودیم اما با شایستگی عبور کردیم. هم اکنون با 15 تیم دیگر رقابت داریم و به دنبال پایان دادن به حسرت 40 ساله هستیم. از خرداد ماه برنامه ریزی های لازم را انجام دادیم و از تمام پتانسیل استفاده کردیم. ابتدا با سازمان لیگ به تعامل رسیدیم تا برنامه ریزی مناسب را با تیم ملی بزرگسالان و باشگاه ها داشته باشیم. با همکاری که سازمان لیگ داشت که باید تشکر ویژه ای از آنها داشته باشیم، توانستیم برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم. امروز 95 درصد از برنامه هایی که داشته ایم اجرایی شده و امروز نیز تیم در ترکیه حاضر شده است و طبق تعاملی که داشته ایم با توجه به قانون فیفا ما بازیکنان را 72 ساعت پیش از لیگ به باشگاه ها تحویل خواهیم داد.

کاشانی در ادامه نیز گفت: با تیم پزشکی و تجهیزاتی که در اختیار داریم بازیکنانی که مصدوم در آن حضور یافته اند را زیر نظر گرفته ایم. ما بازیکنانی مثل ثاقبی و چشمی نه تنها در کار گروهی شرکت نکردند بلکه در کنار کادرپزشکی ما به مداوا پرداختند.

مدیر تیم ملی امید درباره هزینه هایی که برای تیم ملی امید شده از کدام منبع تامین می شود اینطور گفت: نمی خواهیم اکنون برای کسی حاشیه درست شود و بعد از پایان بازی ها همه این اعداد و ارقام را خواهم گفت. شاید اکنون بگویند چرا این افراد به فدراسیون های دیگر کمک نکردند. اینکه چرا به فدراسیون های دیگر نداده اکنون برای تیم ملی امید حاشیه درست می شود. افرادی هستند که در بحث مالیاتی می توانند به فدراسیون کمک کنند. من به خودم اجازه دادم به طور مثال پشت دفتر رییس ناجا حاضر شوم و به تعامل برای خروجی بازیکنان برسم و مگر من چه فرقی با مدیر قبلی دارم. ما همیشه مشکل خروجی و حتی البسه داشتیم.

وی ادامه داد: ما همان تیمی هستیم که همیشه می گفتند مشکل لباس دارند اما امروز ما بیش از هفتاد میلیون تومان بابت اضافه بار لباس پرداخت کرده ایم و امروز چیزی به اسم مشکل البسه و خروجی وجود ندارد. ما بازیکنان را از خروجی ویژه رد می کنیم تا در آینده که وارد تیم ملی بزرگسالان شدند با این مسائل آشنا باشند و به آن افتخار کنند. این ثمره وقتی است که برای ان گذاشته ایم و پشت در نشستن ها بوده است. محموله ای بیش از یکسال در گمرک کیش بود اما بعد از حضورم و اینکه رایزنی لازم انجام شد خیلی راحت در اختیار تیم ملی قرار گرفت.

کاشانی درباره اینکه چرا این کمک ها به تیم ملی بزرگسالان نمی شود با ذکر خاطره ای گفت خودش این پیشنهاد را داده است: کی‌روش به خاکپور کنایه زد که چاه نفت پیدا کردی که من گفتم اگر منظورتان من هستم باید بگویم اویی که چاه نفت دارد آبراموویچ است و من برای خدمت به تیم ملی کشورم آمده ام و از بوروکراسی برای خدمت به تیم ملی کشورم استفاده می کنم.

وی درباره تعامل با کارلوس کی روش نیز اینطور توضیح داد و خواسته اش را بیان کرد: ما تابع فدراسیون هستیم. ما جزیی از فدراسیون هستیم این خواسته قلبی ما است. کی روش و گذشته اش قابل احترام است و کارنامه اش این را نشان می دهد. حضور آقای کی روش به ما روحیه می دهد. طبق بندی که در قرارداد ایشان هست و ان نظارت بر تیم های پایه است ما از آن استقبال می کنیم. یک جلسه گذاشتن اینقدر سخت نیست و ما نمی خواهیم در کار ایشان دخالت کنیم. ایشان با تیم جوانان پرتغال قهرمان شده و با امثال فیگو کار کرده است. همه استعدادیاب های بزرگ دنیا در خلال بازی ایران در استرالیا در امارات به دنبال بازیکنان ما هستند و مطمئنا این نسل می تواند راه علی دایی را ادامه دهند.

مدیر تیم ملی در ادامه صحبت هایش درباره تیم ملی و احتمال معافیت بازیکنان از سربازی گفت: ظاهرا گفته اند نمی شود اما حضور در المپیک افتخار بزرگی است و من خواهش می کنم با ارائه این پیشنهاد انگیزه بیشتری به بازیکنان دهند.

فردوسی پور در حالی که به کاشانی کنایه تندی انداخته بود که مبلغ قراردادهای تیم ملی امید را فدراسیون تقبل خواهد کرد یا خیرین با واکنش تند مدیر تیم ملی امید مواجه شد: قرار شد شیطنت نکنی! مثل سیندرلا هستی و ساعت 12 شب به بعد لباست را عوض می کنی و شیطان می شوی! قرارداد خودت را صدا و سیما می دهد یا شخص دیگری؟!

دیدگاه‌ها