کد خبر : 1713302 | 21 مهر 1399 ساعت 14:15 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

بارتومئو بالاخره قهرمانی اروپای بارسا را جشن گرفت

تیم فوتسال بارسلونا شب گذشته توانست برای سومین بار در 10 سال اخیر فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

 بارتومئو بالاخره قهرمانی اروپای بارسا را جشن گرفت

به گزارش "ورزش سه"، هرچند فصل گذشته برای فوتبال بارسلونا اسف بار و با شکست تحقیرآمیز 8-2 به بایرن تمام شد ولی تیم فوتسال باشگاه توانست افتخارآفرینی کرده و شب گذشته عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را کسب کند. این تیم با برتری 2-1 بر مورسیا توانست جام را بالای سر ببرد.

 

 

1535287

 

 

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا که این روزها با بحرانی بی سابقه مواجه است و به زودی علیه او رفراندوم برگزار خواهد شد، در سالن حضور داشت و از نزدیک قهرمانی تیمش را جشن گرفت. در دوران ریاست او از سال 2015 تنها دو تیم از بارسا توانسته اند قهرمان اروپا شوند. هاکی داخل سالن در سال 2018 و تیم فوتسال در سال 2020.

 

 

1535288

 

 

بارتومئو که بسیار خوشحال بود در پایان بازی گفت:« بهتر از این نمی شد و مثل همه هواداران بارسا بسیار راضی و خوشحالم. قهرمانی چمپیونزلیگ افتخار بزرگی است و بازیکنان و کادر فنی شایسته چنین موفقیتی بودند. از همه آنها تشکر می کنم و باید بگویم که در فصلی که از هر نظر به خاطر پاندمی کرونا عجیب بود، کار خارق العاده ای انجام دادند.»

 

بارتومئو در مورد شرایط تیم فوتبال باشگاه گفت:« در فوتبال تیم جوان شده و با انگیزه ای را داریم که مطمئنم به ما شادی زیادی هدیه خواهد کرد.»

 

دیدگاه‌ها